ניוזים חמיםתרבותיהוד

אירועי חנוכה ביהוד-מונוסון: ספורט, פנאי ותרבות לכל המשפחה ובכל הגילאים. מאות נהנו אמש ממופע של קובי אפללו

יהוד-מונוסון חוגגת חנוכה עם אירועי ספורט, תרבות ופנאי לכל המשפחה. יעלה מקליס, ראש העיר: ״מוכרחים להדליק את האור ולהפיץ את התקווה״. מאות תושבים נהנו אמש מהופעה מרגשת של קובי אפללו

יהוד – מונוסון חוגגת את חג החנוכה עם מגוון אירועים לכל המשפחה ולכל גיל, כשאתמול מאות תושבים נהנו ממופע מרגש של קובי אפללו ובהמשך השבוע וגם היום צפויים שלל אירועים.

יעלה מקליס, ראש העיר יהוד-מונוסון: ״החודשים האחרונים מאתגרים את כולנו, אך גם בהם אנו מדליקים את האור ומפיצים תקווה. עלינו להרים את עצמנו ולהביט קדימה".

"השמירה על האחדות בינינו, תסייע לנו לעבור את התקופה הקשה. האהבה הגדולה בין כל חלקיו של עם ישראל, היא שבסופה של הדרך הארוכה, תגשים את הנבואה שבה יכותתו חרבות הברזל לאתים ולא נדע עוד מלחמה. למהלך ערב אחד היתה לנו ההזדמנות לעצור, להתרגש עם קובי אפללו ולקוות שהטוב יחזור לשכון כאן".

כאמור, מאות תושבות ותושבי יהוד-מונוסון, התרגשו מהופעתו של הזמר קובי אפללו, אתמול (ראשון) באולם מופ״ת. ההופעה לכבוד חג החנוכה נפתחה בהדלקת נרות חגיגית של חנוכייה, בידי קובי אפללו ובהשתתפות ראש העיר יעלה מקליס וסגניה שימי בונפיל ויוסי חזן.

מוקדם יותר נערך באולם מופע הילדים "צמרות של אנשים" ובנוסף תושבות ותושבי יהוד-מונוסון נהנו אתמול ממופע ראווה של ישי עוליאל, שחקן נבחרת הטניס של ישראל ומהפנינג טניס שיימשך גם הערב (החל מ-18:30) במגרש הטניס ברחוב נורדאו 9 (צמוד לבית הספר במעלה).

 

צילומים: עיריית יהוד- מונוסון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות