ניוזים חמיםחדשות

תושב רמלה נעצר בחשד לזריקת רימון קרוב לבית ראש העיר. הנסיבות בבדיקה

שוטרי מחוז מרכז עצרו הבוקר, בתום סריקות מבצעיות וחקירה מואצת, תושב רמלה בחשד למעורבות בהשלכת פריט אמל"ח סמוך לבית ראש העיר. מפקד מחוז מרכז הטיל את החקירה על הימ"ר המחוזי

 

שוטרי תחנת רמלה פתחו הלילה בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד המשטרה בדבר שמיעת קול נפץ בעיר, כאשר בסריקות אותרו שרידי פריט אמל"ח סמוך לבית ראש העיר, ללא נזק או נפגעים.

בתוך כך, חבלן המשטרה הגיע למקום ובחן את הממצאים, שהועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל

כאמור, שוטרי התחנה הצליחו לזהות ולעצור חשוד במעורבות – תושב העיר בשנות העשרים לחייו ובסיום חקירתו תיבחן הבאתו לדיון בבימ"ש לבקשת המשך מעצרו בהתאם לצורכי החקירה, כאשר הרקע והנסיבות בבדיקה.

מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון הטיל את החקירה על ימ"ר מרכז והדגיש כי יש למצות את החקירה עד תום, תוך הפעלת כלל האמצעים הנדרשים, מאחר וכל איום וסכנה כלפי נבחר ציבור היא פגיעה חמורה ביסודות הדמוקרטיה והמענה החקירתי, המבצעי והתביעתי יהיה בעוצמה הגבוהה ביותר בהתאם.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות