ניוזים חמיםתרבות

נתרגש בסיבוב: ב 27.2 יתקיים בסינמטק תל אביב אירוע מרגש לזכרו של יהודה בארקן

האירוע 'זוכרים את יהודה בארקן' הבמאי, מפיק ויוצר האהוב והמוערך יתקיים בסינמטק, בהנחייתו של אביב אלוש ובשילוב אמנים רבים שיבצעו יצירות אלמותיות ממיטב סרטיו

יהודה בארקן היה מעמודי התווך של הקולנוע הישראלי כשאין כמעט קלסיקה בשנות השבעים והשמונים שידו שלו לא הייתה שם, אם במשחק, בהפקה או בבימוי מימי לופו וחגיגה בסנוקר ועד נשיקה במצ"ח וטרילוגיית אבא גנוב.
בסוף החודש יתקבצו אמנים רבים לקיים לזכרו של בארקן אירוע מרגש בסינמטק תל אביב, אירוע שמגיע מיד לאחר הסרט שיצא לזכרו של יהודה שגרם לכולם לצחוק וגם לדמוע. באירוע בסינמטק ייקחו חלק האמנים שלומי שבת, קובי פרץ, קובי אפללו, ישי לוי, אליעד נחום, אמיר אטיאס, פאבלו רוזנברג, מאור אדרי, שלומי בוסקילה, הדס שור, אבי אבורומי, דנה לפידות, אבי טולדנו, אריק סיני, קובי אושרת, הקומיקאים נאור ציון ומיקי גולדשטיין, המנטליסיט חזי דין וכן, חברים ושחקנים שליוו את יהודה לאורך חייו.
האירוע מתקיים בחסות: Etl Productions, לי קופר בת ים מול,  "פיי פלוס בע"מ – פתרונות הסליקה המתקדמים בישראל" ו- AXIO נדל"ן, כאשר ההכנסות יוקדשו למען עמותת אפי אספרגר ישראל.

                                                          ללינק לרכישת כרטיסים: לחצו פה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות