ניוזים חמיםחדשות

טלטלה בצמרת עיריית ר"ג: המשנה לראש העיר, הגר יעקב, החליטה לפרוש מהקואליציה של כרמל שאמה בעקבות ביקורת קשה על בעיות במנהל תקין ומינויים לא מקצועיים מצד ראש העיר לכאורה

ממשיך האי אמון בראש עיריית רמת גן מצד בכירים בקואליציה, כשהמשנה לראש העיר, הגר יעקב מודיעה על עזיבת הקואליציה בשל לכאורה מנהל לא תקין ומינויים לא מקצועיים מצד שאמה הכהן

הגר יעקב, המשנה לראש עיריחת רמת גן ומספר שלוש ברשימתו של ראש העיר, כרמל שאמה הכהן, הטילה פצצה והודיעה לפני זמן קצר על פרישתה מהקואליציה ומתפקידה כמשנה לראש העיר.

מדובר בצעד חריף של הבעת אי אמון נוספת בראש העיר והתנהלותו. רק בתחילת השבוע יעקב הגישה חריגה הצעה לסדר לישיבת המועצה שתתקים בשבוע הבא, בה דרשה להדיח מתפקידה את מנכלית החברה הכלכלית, עינב כהן, שהייתה ראש המטה של כרמל שאמה הכנן והוא מינה אותה לעמוד בראש החברה הכלכלית.

פרישתה זו של יעקב באה שנתיים אחרי שממלא מקום ראש העיר, ליעד אילני, אף הוא פרש מהקואליציה על רקע טענות דומות של מנהל לא תקין לכאורה מצד ראש העיר ומינויים לא מקצועיים למשרות בעיר.

רק ביום חמישי האחרון נרשם עימות מילולי חריף בין הגר יעקב לעינב כנן, וכל זאת במהלך סיור בכיכר רמב"ם כשמוחלפות האשמות קשות.

הגר יעקב פרסמה פוסט לפני זמן קצר, בו כתבה: "

תושבות ותושבי רמת גן האהובים,
אחרי 10 שנים של פעילות ציבורית בהתנדבות מלאה למענכם תושבי העיר, מתוכם כמעט 5 שנים כחברת מועצה ומחזיקת תיק קשרי קהילה ושירות בקואליציה העירונית, החלטתי להתפטר מתפקידי כחברה בקואליציה. אמשיך לשרת אתכם תושבים אהובים כחברת מועצה מן המניין.
"באתי בשביל לשרת אתכם התושבים ולא אף אחד אחר. העקרונות והערכים שמובילים אותי לאורך כל הדרך בעשייה הציבורית שלי הם מנהל תקין (מינויים מקצועיים), שקיפות, יושרה ומקצועיות".
צילום: פייסבוק הגר יעקב

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות