ניוזים חמיםבריאות

משתדרגים! מרפאת כללית נווה ים בראשון לציון עברה למשכנה החדש

ארז לוי, מנהל מחוז מרכז כללית, הודה לכל הגורמים שעמלו על פתיחת המרפאה ועדכן על השירותים הנוספים והסדנאות שעתידים להיכנס לתחומי שטח המרפאה

השבוע נחנכה מרפאת כללית החדשה בנווה ים בנוכחות ארז לוי, מנהל מחוז מרכז כללית, בכירי הנהלת המחוז ומנהלת רנ״ר, צוות המרפאה ועשרות מטופלים.
המרפאה החדשה עברה למשכנה החדש באחוזת ראשונים – רובינשטיין (הנחשול 30) בקומת מינוס 1 ותכלול רפואת משפחה, רפואת ילדים, שירותי סיעוד, בדיקות מעבדה, דיאטנית, עו"ס ושירותי משרד.

ד"ר דנה עזריה, מנהלת מינהלת רנ״ר, מחוז מרכז כללית: "אנו נרגשים לפתוח את המרפאה החדשה שתעניק שירות רפואי איכותי ומקצועי ברווחה לתושבי נווה ים והסביבה. תודה לצוות המרפאה שהיה שותף בתהליך הקמת המרפאה ותודה למטופלים שבוחרים בנו כל יום מחדש, לטפל בכם ולדאוג לכם״.

ארז לוי, מנהל מחוז מרכז כללית, הודה לכל הגורמים שעמלו על פתיחת המרפאה ועדכן על השירותים הנוספים והסדנאות שעתידים להיכנס לתחומי שטח המרפאה.

ד״ר ללה חנן, מומחית ברפואת משפחה ומנהלת מרפאת כללית נווה ים: ״מודה לכולם שהגעתם לחגוג יום מיוחד זה. מדהים לראות את ההתלהבות של המטופלים והמעורבות האישית שממחישים את האווירה המשפחתית של המרפאה. מאחלים לכם בריאות אבל אם צריך אנחנו כאן עבורכם ובשבילכם״.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות