ניוזים חמיםבריאות

לקראת תחילתה הרשמית של עונת החורף: כללית תחסן נגד שפעת בבית הצנחן ברמת-גן

ד"ר לימור דרורי, מנהלת מינהלת דן בכללית: "סכנת התחלואה העונתית שוב חוזרת – בוודאי כשהקורונה עדיין פעילה בקרבנו – ועל כן קיימת חשיבות רבה להתחסנות נגד שתי המחלות"

כללית ועיריית רמת-גן מרחיבות את שיתוף הפעולה ביניהן ומעודדות את הציבור להתחסן נגד מחלת השפעת. זאת, לקראת הפתיחה הרשמית של עונת החורף ועל רקע ריבוי הדיווחים על מחלות ויראליות עונתיות שכבר מסתובבות באוכלוסייה. לטובת הנגשת חיסוני השפעת לציבור רחב ככל הניתן, הוחלט כי החיסונים יינתנו בבית הצנחן. המתחם העירוני שברחוב רוקח, אשר שימש בהצלחה יתרה כמתחם חיסוני קורונה כבר החל מחודש ינואר השנה ולסירוגין בתקופה שחלפה מאז, ימשיך במקביל להעניק שירות חיסוני קורונה למי שיחפוץ בכך.

חיסוני השפעת יינתנו בבית הצנחן בימים ראשון עד חמישי בין השעות 14:00 ל-19:00, ובימי שישי בין השעות 8:00 ל-13:00.

מנהלת מינהלת דן בכללית, ד"ר לימור דרורי הרישנו "אנו רואים חשיבות גדולה בהתחסנות נגד נגיף השפעת, בדגש על אוכלוסיות היעד המועדות לתחלואה: ילדים ותינוקות מגיל חצי שנה ומעלה, נשים הרות ואוכלוסייה מבוגרת. בשנה שעברה נכנסנו בתקופה זו לסגר שלישי, דבר שמזער את האינטראקציות החברתיות והביא לכך שלמעשה לא חווינו שפעת בארץ. השנה, כאשר מערכת החינוך שוב פועלת במתכונת מלאה, וכמוה גם עולמות המסחר, התרבות והפנאי, סכנת התחלואה העונתית שוב חוזרת – בוודאי כשהקורונה עדיין פעילה בקרבנו – ועל כן קיימת חשיבות רבה להתחסנות נגד שתי המחלות. ניתן להתחסן נגד שפעת גם במרפאות האם, בנוסף לשירות שאנחנו מפעילים בבית הצנחן בשיתוף עם מחלקת הבריאות בעיריית רמת-גן".

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן, מוסיף: "רמת-גן מובילה בתחום הבריאות הציבורי, ומעודדת את התחסנות התושבים בחיסון נגד השפעת. כשם שהצלחנו להחזיר את רמת-גן להיות עיר ירוקה בקורונה, כן ישנה חשיבות להתחסנות האוכלוסייה נגד השפעת. שלכולנו יהיה חורף נעים ובריא״.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות