ניוזים חמיםחדשות

נלכד גבר בן 50 שהתחזה לאינסטלטור וטכנאי גז וכך נכנס לבתי קשישים בת"א, כשלעיתים הכה את חלקם וגנב מהם כסף, תכשיטים ועוד

בן 50 נאשם שהגיע לבתי קשישים בתל אביב, התחזה כטכנאי גז ואינסטלטור וגנב מהם כסף ותכשיטים. המשטרה לכדה אותו והגישה נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים

 

משטרת ישראל פתחה בחקירה סמויה עם קבלת דיווחים מאזרחים קשישים על חשד לגניבות ופריצות בתחבולה שבוצעו בחודשים האחרונים על ידי אלמוני. מהתלונות עלה כי החשוד נהג להגיע לבתי קשישים בעיר, ובאמתלות שקריות שונות כמו התחזות לאיש מקצוע בתחום הגז, או התחזות לאינסטלטור. על פי החשד, החשוד הציג מצג שווא של ליקויי בטיחות חמורים ואז דרש מהקשישים להיכנס באופן דחוף לבדוק את דירתם כאשר בחלק מהמקרים בהם נענה בשלילה היה נכנס בכוח תוך תקיפת הקשישים בדירתם.

בשיטה זו, הצליח הנאשם להתגנב לבתי הקשישים, לחטט בחפציהם בחדרים עד שהיה מאתר את מבוקשו ולגנוב כסף מזומן בשווי כולל של אלפי שקלים, ארנקים וחפצים אישיים יקרי ערך.

במסגרת החקירה התבצעה פעילות מבצעית במהלכה חשפו שוטרי תחנת השכונות בשבוע שעבר ב"שעת מעשה" את זהותו של החשוד בזמן שיצא מדירת קשישה נוספת אשר ממנה גנב עפ"י החשד באותה השיטה סכום כסף גבוה במזומן שנתפס ברשותו.

כאמור החשוד, תושב הצפון בשנות ה-50 לחייו, נעצר לחקירה בתחנה בסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט עד היום.

בתום מיצוי החקירה כנגד החשוד, הגישה הבוקר התביעה המשטרתית כתב אישום חמור ובקשה למעצרו עד תום ההליכים בגין עבירות של התפרצות לדירה, גניבה ותקיפה לשם גניבה בחמישה אירועים שונים בחודשים האחרונים.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות