ניוזים חמיםחדשות

בן 21 מחולון הציע לאישה שפגש באופן אקראי ברחוב בבת-ים ללוות אותה לביתה, ואנס אותה בלובי בניין מגוריה

כתב אישום נגד תושב חולון בן 21 בחשד לתקיפה מינית חמורה בבת-ים של אישה בת 30, שפגש באופן אקראי ואנס אותה בלובי ביתה

 

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבועיים עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לתקיפה מינית של אשה שנת ה-30 לחייה על ידי גבר שפגשה באקראי. המקרה התרחש בשעת לילה מאוחרת כאשר על פי החשד הגבר, שהיה עם כלבו, הציע ללוות אותה לבית מגוריה ושם, בלובי, תקף אותה מינית.

שוטרי מרחב איילון שהגיעו לזירה פתחו בסריקות אחר החשוד, עפ"י תיאורו, והוא נעצר כעבור זמן קצר. הקורבן פונתה לקבלת טיפול רפואי.

במסגרת החקירה הרגישה והמורכבת, אשר הופקדה בידי מחלק המשפחה של מרחב איילון, ביצעו החוקרים פעולות רבות ומגוונות לרבות איסוף ממצאים פורנזיים מגופו של החשוד.

מעצרו של החשוד, תושב חולון בן 21, הוארך מעת לעת והיום, בתום חקירת המשטרה ובהתאם לצרכי החקירה וממצאיה הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע על פיה יש כוונה להגיש בימים הקרובים כתב אישום וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות