ניוזים חמיםבריאות

במעמד ראש עיריית גבעתיים ובכירי מחוז דן-פ"ת: כללית חנכה מכון חדש להתפתחות הילד בגבעתיים

המכון, שיפעל במתחם המתחדש של מרפאת המעורר, יספק שירותים שונים בהתפתחות הילד ובהם פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, קלינאות תקשורת, נוירולוגיית ילדים, פסיכולוגיה ועבודה סוציאלית . מנהלת המחוז, ד"ר יעל רייכנברג: "כללית מחויבת לספק מענה מקצועי, נגיש וקרוב לבית לאוכלוסיית גבעתיים הצומחת"

במעמד מרגש ורב משתתפים, נחנך אתמול, שני, אחר הצהריים המכון להתפתחות הילד של שירותי בריאות כללית בגבעתיים. המכון, שפועל במבנה המתחדש של מרפאת המעורר ברחוב המעורר 24, יספק שירותים שונים בתחום התפתחות הילד לתושבי גבעתיים הצעירים – ובהם פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, קלינאות תקשורת, נוירולוגיית ילדים, פסיכולוגיה ועבודה סוציאלית.

מנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית, ד"ר יעל רייכנברג, הדגישה כי "פתיחת המכון במתחם בו אנו כבר מפעילים בית מרקחת, טיפת חלב, שירותי אחיות, רפואת משפחה ורפואת ילדים, הופך את מרפאת המעורר ל-One Stop Shop– תחנה מקצועית, נגישה וקרובה לבית, שבה יינתן מענה לכל צרכי הבריאות עבור ציבור ההורים והילדים בגבעתיים".

צילום ספי ברגרצילום ספי ברגר

בהמשך דיברה ד"ר רייכנברג על החשיבות שבפעילות המכון כמרכז מקצועי מוביל מסוגו, אשר יסייע לאיתור מוקדם ככל הניתן של בעיות התפתחותיות, בדרך לטיפול הולם ומיצוי הפוטנציאל המלא של כל ילד וילד. "גבעתיים נמצאת בתנופת התפתחות עם צמיחה דמוגרפית אדירה בגילאי 25 עד 40, ובהתאם לכך במספרי הילדים. תפקידנו בכללית להיות כאן בשבילם ולספק להם את השירותים הרפואיים הטובים ביותר בנמצא. אני מודה לראש העיר ולעירייה על שיתוף הפעולה, ובטוחה ששילוב הכוחות רק יעמיק ככל שהאוכלוסייה תצמח ונפתח כאן מרפאות ושירותים נוספים".

צילום ספי ברגרצילום ספי ברגר

"מתחם המעורר הוא נכס לעיר גבעתיים"

את מעמד גזירת הסרט בכניסה למרפאת המעורר כיבד בנוכחותו ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק, שגם נשא דברים ובהם סיפר כיצד נהג לבקר במקום עוד כשהיה ילד. "ללא ספק מדובר בשדרוג שמעניקה כללית לתושבי גבעתיים", אמר קוניק וציין: "מתחם המעורר הוא נכס לעיר שלנו, שקיים עשרות שנים. אנחנו מאוד אוהבים אותו, התושבים מאוד אוהבים את כללית וספציפית את המרפאות שפועלות כאן, ואני רוצה לאחל לכולנו יחד בהצלחה, שנדע לייצר עוד ועוד שיתופי פעולה עם כללית – ושיהיה לילדים שלנו כמה שיותר טוב".

בגזירת הסרט עצמו נטלו חלק גם מנהל מערך התפתחות הילד במחוז דן-פ"ת, ד"ר דב ענבר, ורכזת תחום התפתחות הילד בהנהלת הכללית, ד"ר דורית שמואלי. כמו כן השתתפו במעמד פתיחת המכון בכירי מחוז דן-פ"ת בכללית, עובדי המרפאה ונציגי עירייה.

צילום ספי ברגרצילום ספי ברגר
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות