ניוזים חמיםחדשות

צפו: ראיון עם ליעד אילני, מ"מ המתפטר של ראש עיריית ר"ג שחושף: "שאמה הולך על הגבול הדק והאפור של מנהל תקין. הוא נוהג בבריונות בתושבים ועובדים ועסוק במופע יחצנות עצמי בלתי נגמר"

ראיון ראשון ונוקב עם מ"מ ראש עיריית ר"ג שהתפטר, ליעד אילני, שחושף התנהלות חמורה מצד ראש העיר כרמל שאמה הכהן: "הוא הולך על הגבול האפור של מנהל תקין..יש דברים שאני לא יכול עדיין לדבר עליהם. אכפת לו מה ר"ג יכולה לקדם אותו ולא איך הוא יקדם את העיר. מי שעבד בשנתיים וחצי האחרונות למען התושבים זה אני. כרמל עובד למען עצמו ונוהג בבריונות כלפי תושבים"

ליעד אילני, מי שלמעשה בסיבוב השני בבחירות לראשות העיר רמת גן, העניק לכרמל שאמה הכהן את הניצחון, כשסיעתו תמכה בו על פני ישראל זינגר, שמע את שאמה הכהן ערב זכייתו מכריז שברמת גן יהיו שני ראשי עיר "חצי-חצי" כך הכריז בפני קהל התושבים, חצי-חצי עם אילני. כששאמה הכהן מודה: "בלעדי ליעד, לא היינו מנצחים".

אילני מונה למ"מ ראש העיר עם סמכויות לכאורה נרחבות ועם הרבה תוכניות לקיים את מה שהבטיח לתושבים. אלא שאז גילה שעם העשייה שלו באה וצמחה התנכלות גובאת מצד כרמל שאמה הכהן.

איךני, בצעד חריף, הכריז לפני 3 שבועות שהוא מתפטר מהתפקיד לאור ההתנהלות הבריונית לדבריו מצד כרמל שאמה הכהן.

עתה, בראיון עם "ניוזים מרכז" הוא מגלה את מה שמתרחש במסדרונות העירייה והתנהלות חמורה מצד ראש העיר, כך לדבריו.

 

כרמל הבטיח לך ערב הניצחון, חצי-חצי בראשות העיר. מה היה בפועל?

 

"בפועל היה שלושת רבעי ראש עיר שעבד והיה עסוק בלממש את ההתחייבויות שנתנו לתושבים לפני הבחירות ומצד שני רבע ראש עיר (כרמל שאמה הכהן ב.י.), שעסוק כל הזמן במה רמת גן יכולה לעשות עבורו ובמופע היחצנות שלו הבלתי נגמר".
"שיהיה ברור", מדגיש אילני, "הוא לא הפר את ההתחייבויות שלו כלפיי, הוא הפר כלפי ציבור רמת-גני גדול שרצה בשותפות בינינו ורצה שאהיה גורם מרכזי בעיר ואהב את הפעילויות שלי בשנתיים וחצי האחרונות…
בתחילה כרמל נתן לי לעבוד, אבל עם הזמן במקום לחשוב מה העשייה שלי תורמת לעיר ולתושבים, הוא התחיל לחשוב איך זה פוגע בו פוליטית. האיש הזה לא מסוגל שיהיה לצידו אדם שקצת מתבלט.
"כרמל הגיע לכאן כדי שרמת גן תהיה עבורו תחנת מעבר ומפה יתקדם הלאה. בשבילי רמת גן היא משימת חיי ולכן לא הייתה לי כוונה לוותר, כשהבנתי שהאיש הזה לא ראוי. ויתרתי על שכר יפה כמ"מ ראש העיר, על לשכה, עוזרים ועוד. עשיתי את זה כי הגיעו מים עד נפש- האיש הזה פוגע בעיר, בעירייה ובעובדי העירייה".

 

אומרים שהוא התחיל להתנכל לך כשסרבת להתחייב שלא תרוץ לראשות העיר.

 

"ההתנכלות מצידו התחילה לפני כן. הוא לא מסוגל שיהיה מישהו מלבדו שיקבל קרדיט על עשייה ציבורית. באימפולסיביות שלו, הוא לא אפשר לי יותר לעבוד ולקדם דברים. אז הגיע הרגע שאמרתי שאני לא רוצה יותר את המלחמות האלו ועשה הכל להפריע לי".
אילני מגלה דבר מדאיג: "הוא אדם שהולך על הגבול המאוד דק ואפור של המנהל התקין. לא על הכל אני יכול לדבר כרגע. הוא מתנהג בבריונות כלפי עובדים, תושבים, ועדי הורים, ועדי עובדים והוא נוהג בחוסר דמוקרטיה מוחלט".

 

אז מי הולך להיות ראש העיר בעוד שנתיים וחצי?

 

"אני חושב שחלקים גדולים בין תושבי רמת גן יודעים שמי שהיה ראש העיר האמיתי בשנתיים וחצי אחרונות, זה הייתי אני. מי שבאמת בא לעבוד עבורם ולא עבור עצמו. בבחירות הבאות אבקש את אמון הציבור להיות ראש העיר הבא של רמת גן", מכריז אילני

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות