ניוזים חמיםתרבות

"אתם בוחרים! אנחנו שרים!" סי היימן, נסיכת הרוק, מתחילה את חגיגות ה-60

שנת השיא של סי: מהחצרות, הזום, המרפסות והחצר האישית שלה- אל הבמות וחגיגת יומולדת 60 לנערת הרוק הנצחית

סי היימן, כוכבת הרוק הנצחית, עברה את הקורונה בענק כשכל דקה שהייתה יכולה לנצל על מנת להופיע, אם זה בזום או על הבמה, היא ניצלה עד תום. סי הופיעה בזום לחברות ולקהל חופשי, הופיעה בחצרות לקהל שהגיע לפי התו הסגול והופיעה גם בסגרים לתושבים של ערים אליהן הוזמנה ע"י העיריות ועשתה שמח על הלב. השנה חוגגת סי יומולדת שישים, כן, 60, לא להאמין! וזאת מסתמנת כשנת השיא של סי ויש לה מה להגיד, והרבה… "עולם התרבות מתחיל להתעורר ויוצא חזרה אל הבמות, אז זה זמן מצוין לספר על השנה המיוחדת שעברה עלי, על האומץ, הדמיון והתעוזה שנזקקתי להם כזמרת יוצרת, במהלך השנה הזו כדי לחשוב מחוץ לקופסא ולצמוח בדרך אחרת. את שנת הקורונה הזו הקדשתי לפתיחת החצר האישית שלי בשכונת הדר יוסף בצפון תל אביב הישנה, ממנה יצרתי שיתופי פעולה מדהימים עם מיטב יוצרי הרוק והזמר וקהל מדהים שהגיע והגיב והזמין גם החוצה לחצרותיו. במהלך השנה המשכתי עד קו סיום את אלבומי העשירי ״מחשבת מסלול מחדש״ ונתתי לו זמן עשייה אחר מתוך שנת קורונה זו ובתוך הסגרים. ואין זמן מתאים יותר מלהתחיל לצאת החוצה שוב אל הקהל הרחב שלי לקראת שנת ה-60 שלי ההולכת וקרבה, ביוני 2021."

בשנה האחרונה שהייתה כאמור יצירתית מאוד בחייה של היימן, היא מלווה על ידי צוות צילום שמתעד כל אירוע "תיעדתי ביחד עם צוות סרט הדוקו של אסף לביא הראל את העשייה שלי בזמן קורונה, צילמנו ושיחררנו ביחד גם 2 קליפים, מתוך האלבום החדש, שמהווים סמן לתקופה ההיסטורית הזו שהעולם שלנו מצא את עצמו בתוכה."

חלק מהסינגלים כבר הפכו לקליפים מצליחים כשהשיר 'יום הולדתך היום' שיצא בינואר 2021, צולם בסגר ה-3 באולם בית יד לבנים ת״א ריק מקהל וברחובות ת״א ואילו השיר ״למטה למעלה״ צולם בסגר ה-2 באיצטדיון המושבה פ״ת, ריק מקהל ובהפגנות ועצרות אמנים שהתקיימו, וראה אור ביולי 2020.

"הללויה" סי היימן אלעד שודלר וג'נגו מתוך מופע חצר. צילום: נמי כרמי

ב23.3 ביום הבחירות מופיעה סי בחצר היפהפייה ע״ש מאיר אריאל ז״ל- ״חצר ארול״ בקיבוץ משמרות ולקיים #מופערוקבחירות לכבוד האביב שבפתח, התקווה, יומולדת ה-60 של סי והסינגל החדש. "במופע החגיגי הזה יהיו איתי על הבמה האנשים הנפלאים שעושים איתי את הדרך, אלעד שודלר, ג׳נגו עמיר רוסיאנו והמתרגמת לשפת הסימנים לי דן שתהיה איתנו על הבמה ותתרגם לטובת אוכלוסיית החרשים וכבדי השמיעה.. אז תבואו!!"

פוסטר מופערוקבחירות ב- ארולפוסטר מופערוקבחירות ב- ארול

על המופע:
#
מופערוקבחירות חגיגי ב23.3 ב-16:00. דרך מושלמת להתחיל את חגיגות ה:״כמעט ה-60 שלי״ והשקת הסינגל החדש #יומולדתךהיום ב״חצר ארול״ ע״ש מאיר אריאל ק.משמרות. 

לכרטיסים באשראי: גליה 050-5954618 ילדודס חינמי,

או בפייבוקסhttps://payboxapp.page.link/fSma58MSGB8wT7kH7 

או בביט: 054-7828382

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות