ניוזים חמיםחדשות

נעצר פדופיל בן 21 מחולון ששלח הודעות מיניות לילדות בנות 12 ברשת וניסה להיפגש עימן

בתום חקירה משטרתית, הוגשה הבוקר הצהרת תובע נגד תושב חולון בן 21 בחשד לביצוע עבירות מין בקטינות כבנות 12 באמצעות הרשת וניסיון להיפגש עמן

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבועיים, עם קבלת דיווח ממוקד 105 בדבר חשד להתכתבות בעלת תכנים מיניים ברשת החברתית בין תושב חולון בן 21 לילדה כבת 13, תוך ניסיון של החשוד להיפגש עם הילדה.

בתוך כך, חוקרי המשטרה במחלק הנוער במרחב איילון ניהלו מעקב אחר החשוד עד לאיתורו ומעצרו טרם ביצוע המפגש עם הילדה ובהתאם לצורכי החקירה הוא נכלא בתום חקירתו בתחנת המשטרה.

כאמור, במסגרת החקירה ובהתאם להתפתחותה, חשפו חוקרי המשטרה חשדות חמורים למקרים נוספים של התכתבויות בעלות אופי מיני בוטה מצד החשוד עם קטינות בגילאי 12 ומעלה תוך שהוא מודע לגילן הצעיר, לרבות שליחת תמונות וסרטונים של איבר מין גברי ואקטים מיניים, לצד דרישתו מאותן קטינות להצטלם בעירום והצעה להיפגש עמו לשם קיום יחסי מין.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב על פי צורכי החקירה והיום בהתאם לממצאיה, הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד, כשבימים הקרובים צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אשום ובקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות