ניוזים חמיםתרבות

הבי לוי ואודי פילו מארחים בפרויקט הדגל שלהם IIIX את הזמרת הצעירה יעל וי בשיר הממכר NAECO

אודי פילו: ״הבי לוי ואני חברים שנים ונולדנו באותו תאריך, בהפרש של 10 שנים, בתאריך 11.10, שזה גם שם הפרויקט IIIx - 1110. כששמעתי על יעל, והקשבתי לשירים שלה הייתי בהלם שהיא רק בת 18 ומפיקה הכל לבד, מיד החלטתי שאני רוצה לשתף איתה פעולה!"

הבי לוי, הבעלים של קבוצת המוזיקה – JOY שבה הוא עוסק בניהול אמנים, לייבלים ואפליקציות עדכניות בעולם המוזיקה, מחזיק בניסיון של למעלה משני עשורים בתחום, בנוסף הבי לוי הוא גם דיג'יי מחונן ומפיק היפ הופ ופופ שעבד עם ליאור נרקיס, איתי לוי, שחרר מאות קטעים והופיע על הבמות הגדולות בעולם בשם   HEVI LEVI וכמובן כחצי מהצמד IIIX.

אודי פילו, חצי מהרכב הטראנס המוכר והמצליח בארץ ובעולם- UPGRADE, הציב את עצמו בשנים האחרונות בשורה אחת עם האמנים העסוקים ביותר בארץ, עם הופעות הנחשבות ביותר בז'אנר, עשרות מיליוני צפיות ברשת ולהיטים חובקי עולם. אודי הוא כמובן חצי מהצמד IIIX.

יחדיו השניים, לוי ופילו, יוצרים פרויקט מיוחד בשם IIIX שבו הם מחברים את שני העולמות שלהם לחוויית האזנה אורגנית וקסומה מתובלת בניחוחות אתניים לתוך מוזיקת עולם צלולה. כעת מארח הצמד את יעל וי, זמרת ומפיקה מוזיקלית צעירה בשיר הממכר שיצרו כולם יחד- NAECO. השיר שמלווה בניחוחות אתניים מדליקים משלב בתוכו מספר עולמות שונים וקולות ייחודיים ומסתמן שיהיה להיט במסיבות שיחזרו בקרוב.

אודי פילו לניוזים: ״הבי לוי ואני חברים שנים ונולדנו באותו תאריך, בהפרש של 10 שנים, בתאריך 11.10, שזה גם שם הפרויקט IIIx – 1110. כששמעתי על יעל, והקשבתי לשירים שלה הייתי בהלם שהיא רק בת 18 ומפיקה הכל לבד, מיד החלטתי שאני רוצה לשתף איתה פעולה. שלומי ואני תמיד היינו מחוברים וברגע ששמעתי את יעל, ידעתי שהשילוב שלה איתנו יהיה להיט!״

פילו, ורדניקוב ולוי. להיט מסיבות. צילום: יפעת כהן לורדניקוב. דניאלה אפלפלד לפילו וללוי.פילו, ורדניקוב ולוי. להיט מסיבות. צילום: יפעת כהן לורדניקוב. דניאלה אפלפלד לפילו וללוי.
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות