ניוזים חמיםחדשות

4 תושבי לוד סחטו באיומים קשים יזם נדלן מת"א. הגיעו לאתרי בנייה והזהירו קבלנים שלא לעבוד אתו, עד שלא ישלם להם פרוטקשן

המשטרה עצרה לפני כשבוע 4 חשודים מלוד בחשד כי סחטו באיומים יזם נדל"ן, קבלנים ועובדי חברה יזמית בתל אביב. איימו והזהירו קבלנים שלא לעבוד עם היזם, עד שלא ישלם להם כספי סחיטה

 

המשטרה פתחה בחקירה לפני כ-3 חודשים בעקבות קבלת תלונה מיזם נדל"ן מת"א בחשד כי סחטו אותו באיומים, התקשרו אליו מספר פעמים ודרשו כי אף קבלן לא יעבוד באתרי הבנייה בהם הוא עובד עד לסגירת החובות שלו.

חוקרי מחלק תשאול במרחב ירקון פתחו בחקירה סמויה במהלכה התברר כי 4 חשודים, בני משפחה מלוד, ריססו כתובת גרפיטי מאיימת על גדר אתר בניה של היזם בתל אביב: "אף קבלן לא יעבוד בשטח עד שלא ישבו איתנו לשלם לנו מה שמגיע לנו…כל מי שיהיה שמה, אעכב לך את הפרוייקט, לא תוכל לגמור את הפרויקט עד שלא ישלמו לנו".

עוד התברר מהחקירה כי החשודים הגיעו מספר פעמים ואיימו על מנהל העבודה להפסיק את העבודות באתר והתקשרו תוך שהם מאיימים על הקבלן החדש באתר, כשברקע נשמעה קול ירייה. בפעם אחרת, החשודים הגיעו לאתר הבנייה עם נשק, איימו ותקפו את העובדים.

בתוך כך, חוקרי ובלשי מחלק תשאול במרחב ירקון עצרו ביום 2.3.21 את ארבעת החשודים, בשנות ה-20 עד ה-40 לחייהם מלוד ומעצרם הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב. בשבוע שעבר הוגשה נגד החשודים הצהרת תובע בדבר הכוונה של הפרקליטות להגיש נגדם הבוקר כתבי אישום ובקשות מעצר.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות