ניוזים חמיםחינוך

סופרוומן: אימא לשישה, עובדת במשרה מלאה, סטודנטית שנה רביעית ורכזת קמפוס. הכירו את יוכי לוי

יוכי שמנהלת אורח חיים חרדי, החליטה ששום מכשול לא יעמוד בדרכה, וכך היא יוזמת קבוצות של סטודנטים להדברות ושיח של חיבורים על כל גווני הקשת הישראלית, כשהאג'נדה שלה היא "אדם לאדם - אדם"

אי שם ביוני 2020, התקיימו בחירות לאגודת הסטודנטיות/ים של האוניברסיטה הפתוחה, ויוכי לוי, אמא ל-6 ילדים, סטודנטית שנה רביעית לתואר ראשון במדעי החברה, הגישה מועמדות לחברות במועצת אגודת הסטודנטיות/ים, היא לא האמינה שייצא מזה משהו משמעותי אבל התוצאה הייתה שהיא נבחרה ברוב של 455 קולות. יוכי שאוהבת את העשייה והנתינה כחברת קהילת "תוצרת הארץ" בפרדס כץ שיזמה פעילויות חברתיות רבות, ביניהן לקבוצת נשים בעלות מחלות נפש, החליטה שהיא הולכת עם הנציגות עד הסוף. יוכי בהיותה אישה המנהלת אורח חיים חרדי, החליטה ששום מכשול לא יעמוד בדרכה, וכך היא יוזמת קבוצות של סטודנטים להדברות ושיח של חיבורים על כל גווני הקשת הישראלית, כשהאג'נדה שלה היא "אדם לאדם – אדם", היות ומכל אחד/ת יש מה ללמוד ועם כל אחד/ת ייתכן חיבור מעשיר ומפרה – מלשון פריון הדדי, באשר הוא "אדם", גדול המשותף מהשונה ללא קשר ללאום, דת או מין.

 

יוכי לוי. רכזת קמפוס רמת אביב של אופ. צילום ניוזיםיוכי לוי. רכזת קמפוס רמת אביב של אופ. צילום ניוזים

יוכי לוי, רכזת קמפוס רמת אביב של האוניברסיטה הפתוחה: "אני מזמינה אתכם לפנות אליי בכל שאלה או בעיה שמתעוררת ועולה לכם, הן בנושאים אקדמיים והן בנושאי תרבות, חברה, חנייה בקמפוס ואפילו בנושאים שקשורים לקפיטריה שלנו. אנחנו באגודת הסטודנטים עושים המון כדי שתהיו מרוצים גם אם לפעמים אתם לא מודעים לפעולות שלנו. מחכים בקוצר רוח שייגמר עידן הקורונה ונפעל לקיים מופעי תרבות, ימי כיף למשפחות בקיץ ועוד היד נטויה…"

פייסבוק קמפוס רמת אביב של או"פ:  

מייל – קמפוס רמת אביב האו"פ: ramataviv@studentop.org

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות