רק רשת: אליפות טירת כרמל בכדורסל 3X3 נערכה זו השנה השלישית, גם עם כוכבי נבחרת ישראל

טורניר הסטריטבול בטירת כרמל, שהפך למסורת סיפק אווירה מחשמלת עם כוכבי נבחרת ישראל, כוכבי טיקטוק, תחרות הטבעות וחגיגה של ספורט וקהילה

 

אמש (שלישי) נערכה במגרשי הכדורסל של בית ספר החותרים אליפות הסטריטבול של טירת כרמל – טורנירי כדורסל 3X3 בהשתתפות מאות שחקנים במגוון גילים, ילדים, בני נוער ובוגרים תושבי העיר והסביבה.

הקהל שהגיע לצפות במשחקים נהנה מאווירה נהדרת, ממרחבי מנוחה, מעמדות התרעננות עם פירות ושתייה קלה ומוסיקה שליוותה את כל האירוע. כמו כן השתתפו בהפנינג כוכבי נבחרת ישראל בכדורסל 3X3, נתנאל ארצי מהפועל חולון ותומר אסייג מהפועל גליל עליון וכוכבי הטיקטוק, יואב אגסי ואלון שילר שקיימו משחק ראווה ותחרות הטבעות, ובסיום גם השתתפו בטקס הענקת המדליות והפרסים לקבוצות הזוכות.

את הפקת וארגון האליפות, שהתקיימה זו השנה השלישית, הובילו מתנ"ס טירת כרמל וצוות תחום הספורט והכדורסל, בשותפות ובסיוע איגוד הכדורסל הישראלי, משרד הבריאות, אפשריבריא – התוכנית הלאומית לחיים פעילים ובריאים, קק"ל ומרכז הנוער טירת כרמל.

 

צילומים: עמרי שטיין, דוברות עיריית טירת כרמל

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות