מרפאה שנייה של כללית בעתלית נפתחה השבוע

השבוע (1.7) נפתחה רשמית מרפאת כללית בנווה עתלית, במתחם ווייב. הכירו את הצוות: משרד המרפאה – דורית סוסי, רופא משפחה- ד"ר אורי ניצן, רופאת ילדים- ד"ר איילת שדה, אחיות: שרון בוים, שרה בהר, רוקחת: נרימאן מנסור

"אני גאה להכריז על פתיחת המרפאה החדשה שלנו בעתלית, שתספק שירותי בריאות איכותיים ונגישים לתושבי הישוב. צוות המרפאה, צעיר מקצועי ושרותי, והמרפאה החדשה מצוידת במיטב הטכנולוגיות והציוד הרפואי, ותעניק טיפול רפואי מקיף ומודרני. אנו מזמינים את תושבי עתלית לבקר במרפאה החדשה ולהתרשם מהשירותים שאנו מציעים ומאחלים בריאות לכולם". ברכה  ד"ר סוניה כרכבי מנהלת מינהלת כרמל, הכוללת את ישובי חוף הכרמל ועתלית.

מרפאת כללית נווה עתלית, מתפרסת על שטח של כ- 200 מ"ר ומעניקה מגוון שרותים למטופלי כללית תחת קורת גג אחת, ביניהם, שרותי רפואת משפחה, ילדים, שירותי אחיות ובית מרקחת חדיש.

רונן נודלמן מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית : "מרפאת נווה עתלית הינה מרפאה חדישה, נגישה, דיגיטלית ובסטנדרטים גבוהה והיא מצטרפת למרפאת כללית עתלית הוותיקה המעניקה שירות איכותי ומקצועי לאורך שנים בישוב, אני מאחל לצוות ולמטופלים בהצלחה ובריאות איתנה".

דוברות כללית
[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות