תהלוכת יום ירושלים בטירת כרמל ביום שישי: יחולו שינויים בהסדרי התנועה

ביום שישי הקרוב, 7.6.2024 תתקיים תהלוכת יום ירושלים בטירת כרמל, בה צפויים לקחת חלק מאות תלמידים, הורים וצוותי חינוך והוראה. בשל כך יסגרו לסירוגין כמה כבישים בעיר

 

ביום שישי הקרוב, 7.6.2024 תתקיים תהלוכת יום ירושלים של בית הספר אבנר בה צפויים לקחת חלק מאות תלמידים, הורים וצוותי חינוך והוראה.

בשל קיום התהלוכה, בין השעות 09:30-08:15 בבוקר ייסגרו לתנועה הכבישים הבאים, ולא תתאפשר יציאת כלי רכב מחניוני הבתים הנמצאים ברחובות אלו או הפונים אליהם:

– רח' העוגן, בשני הכיוונים: בקטע שבין בי"ס אבנר לפינת רח' שונית.
– רח' שונית, בשני הכיוונים: בקטע שבין רח' העוגן לכיכר יצחק שמיר.
– רח' יצחק שמיר לכיוון צפון: בקטע שבין פינת רח' שונית לכיכר המובילה לרח' לח"י.
– רח' לח"י: מכיכר דולפין ועד לפנייה ימינה לכיוון מע"ש ותחנת הכיבוי, ועד לבי"ס אבנר.

כמו כן, במהלך התהלוכה לא תתאפשר יציאה לכבישים החסומים מחניוני הבתים הבאים: רח' שונית 8 ו-10, רח' יצחק שמיר 12, 14, 16, 18 ו-20, ורח' לח"י 11, 13 ו-15.

שימו לב: החסימה לא תהיה קבועה, אלא תדלג בהתאם לשלבי ולקצב התהלוכה. במקום תבוצע הכוונת תנועה, והציבור מתבקש להישמע להוראות השוטרים והסדרנים.

 

צילום (ארכיון): דוברות עיריית טירת כרמל

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות