החל מיום ראשון תתוגבר האכיפה בחיפה כנגד עבירות חמורות, הגורמות להפרעה לציבור

בעיריית חיפה החליטו להילחם בעבירות חניה חמורות המפריעות לציבור. מיום ראשון תתוגבר האכיפה, תוך שימת דגש על צירי תנועה ראשיים, וכנגד עבירות שונות נוספות, המתבצעות בשטח הציבורי

 

על רקע הרצון לשמור על בטיחותם של הולכי הרגל ושאר משתמשי הדרך בעיר, קיבלה הנהלת עיריית חיפה, מייד עם כניסתה לתפקיד, החלטה לנקוט במדיניות קפדנית ובלתי מתפשרת בכל הנוגע לשלומם ולבטיחותם.

במסגרת זו, יוצאת העירייה במהלך יזום, אשר במסגרתו תתוגבר האכיפה ברחבי העיר, החל מיום ראשון, ה-16.6.24, כנגד עבירות חניה חמורות, תוך שימת דגש על צירי תנועה ראשיים, וכנגד עבירות שונות נוספות, המתבצעות בשטח הציבורי.

במסגרת המהלך, יבצע אגף האכיפה של עיריית חיפה אכיפה מוגברת, תוך שימוש במצלמות, כנגד עבירות חניה חמורות, הגורמות להפרעה לציבור, לרבות: חנייה מלאה על מדרכות, חנייה בתחנות אוטובוס, חסימת חניית נכים וחניות פרטיות וכן חניות בכיכרות ובאיי תנועה. כמו כן, תבוצע אכיפה בשכונות, על-פי פניות שיתקבלו במוקד העירוני, כנגד העבירות שצויינו.

בנוסף יכלול המהלך ביצוע אכיפה מוגברת כנגד בעלי כלבים אשר אינם אוספים את צואת כלביהם, כנגד תושבים המשליכים פסולת וגרוטאות למרחב הציבורי וכנגד מעשנים במקומות ציבוריים.

בהקשר זה יש לציין, כי על-פי סקר חדש שערכה לאחרונה "האגודה למלחמה בסרטן", עולה כי כ-94% מהציבור בארץ נחשף לעישון במקומות ציבוריים. המקומות העיקריים בהם נעשית מרבית החשיפה הם: ברחוב, בפארקים ציבוריים, במסעדות ובתי קפה ובתחנות אוטובוס.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות