משלחת מקרית ביאליק ביקרה בעיר התאומה קמניץ, גרמניה והשתתפה בשבוע תרבות יהודית

במסגרת אירועי שבוע תרבות יהודית בו משתתפים אומנים מישראל, שהתקיימו בעיר קמניץ התאומה לקריית ביאליק, הגיעה משלחת מקריית ביאליק לביקור, כשגולת הכותרת של הביקור הייתה תערוכת ציורי ילדים משותפת של ילדים מקרית ביאליק וילדים מקמניץ אשר ציירו את עירם האהובה

משלחת מקריית ביאליק, שכללה את מנהל אגף החינוך, עמי ראובן ונציגות מוזיאון בית כץ: ד"ר חבצלת פדרליין, רבקה זיו, שרה הובר וחנה ורטהיים, ביקרה בעיר  התאומה קמניץ, בגרמניה.

במסגרת אירועי שבוע תרבות יהודית בו משתתפים אומנים מישראל בכלל ומקריית ביאליק בפרט. אירועי שבוע תרבות יהודית מתקיימים בקמניץ מדי שנה.
גולת הכותרת של הביקור הייתה תערוכת ציורי ילדים משותפת של ילדים מקרית ביאליק וילדים מקמניץ אשר ציירו את עירם האהובה. את רעיון קיום התערוכה המשותפת יזמה חנה ורטהיים יחד עם נציגי עיריית קמניץ.
מנהל אגף החינוך, עמי ראובן, נשא דברים בפתיחת התערוכה והודה לראש העיר, פיטר  סוון שולצה ונכבדי העיר והקהילה על השותפות האמיתית, על הסולידריות ותרומתם לקריית ביאליק במיוחד במהלך מלחמת "חרבות הברזל", בה תרמו תושבי קמניץ כסף עבור רכישת מרחב מוגן בגן ילדים.
חברי המשלחת השתתפו בטקס הנחת אבני נגף להנצחת קורבנות הצורר הנאצי,  במופע צדקה עבור גיוס תרומות לטובת מיגון מוסדות חינוך בקרית ביאליק . כמו כן , סיירו חברי המשלחת במוסדות החינוך בקמניץ והתרשמנו מהעשייה החינוכית המבורכת שמתקיימת בעיר.
בסיום הביקור ציין ראובן: " זו עוד חוליה בקשר המיוחד והאמיץ בין שתי הערים. נפעמתי  מהיחס החם והאוהד של הקהילה כולה. בכוונתי לפתח יחסים בתחום החינוך בין בתי הספר ולבנות גשר חי של חלופי משלחות מורים".

 

 

 

בתמונות: פתיחת תערוכת הילדם. במפגש עם ראש עיריית קמניץ, פיטר סוון שולצה. צילום: עיריית קריית ביאליק

 

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות