כללית רפואה משלימה מסייעת לתושבי הדרום בדרך לריפוי הגוף והנפש

צוותי רפואה משלימה של כללית הגיעו בשלושה השבועות האחרונים להעניק טיפולים למפוני הדרום השוכנים במלונות ניר עציון ומלון קדם בטירת הכרמל

בשיתוף פעולה של מנכ"לית רפואה משלימה לימור רפאל בלפונטה עם צוות מינהלת כרמל של כללית, מחוז חיפה וגליל מערבי בניהולה של ד"ר סוניה כרכבי, הוקמו מתחמי טיפולים עם מטפלים מרפואה משלימה של כללית בניר עציון ומלון קדם בטירת כרמל, על מנת לטפל במפונים תושבי הדרום ובצוותים שהגיעו עמם.

דורית חזן יניב, מנהלת אדמיניסטרטיבית של מנהלת כרמל מספרת: "לאחר מספר מפגשים עם הצוותים המטפלים במלונות ועם התושבים המפונים ראינו את המתח והעומס העצומים איתם הם מתמודדים. פניתי לשירלי יוסף, מרכזת הפרויקט של מתחמי הטיפול של רפואה משלימה במרכזים למפונים שמיד התגייסה ותאמה מטפלים עבור הצוותים והתושבים".
הטיפולים הניתנים הם טיפולים במגע כגון: רפלקסולוגיה, שיאצו, טווינא ועיסויים והם נמשכים כ 20-25 דקות בהתאם לצורך. ישנה היענות רבה הן מצד המטפלים שרואים בכך שליחות ועזרה בעת הלחימה, והן בקרב המטופלים ואכן התגובות חיוביות מאוד, אפילו עד כדי דמעות של המטופל והמטפל בסיום הטיפול.
מנהלת רפואה משלימה לימור רפאל בלפונטה מוסיפה: "בשלושה שבועות האחרונים הקמנו 11 מתחמים של רפואה משלימה בבתי הארחה למפונים ברחבי הארץ, השבוע אנו פותחים 4-5 מתחמים ואנו פועלים לפתוח עוד. המטפלים שלנו מגיעים ומעניקים לתושבים מגוון טיפולים בתקווה לסייע בהפחתת המתח והחרדה. אנו מתרגשים לשמוע את תגובות המטופלים, הן נותנות לנו כח ומוטיבציה להגיע לכל מקום בארץ, לסייע ולהקל עד כמה שניתן".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות