יו"ר דירקטוריון הכללית, יוחנן לוקר בביקור במרפאות כללית בגבול לבנון: "יהיה לכם חלק משמעותי בתמונת הניצחון"

יו"ר הדירקטוריון ביקר במרפאות הכללית הסמוכות לגבול לבנון, בקייטנת ילדי העובדים ובמרפאת הכללית שהוקמה במיוחד במלון ניר עציון עבור תושבי מרכז הקליטה איבים

את הסיור שהתקיים בשבוע שעבר ליוו מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית, רונן נודלמן וצוות מינהלת אשר בראשותה של ד"ר ליעד ורדי. לאחר סיור במרפאות גרנות, שלומי ונהריה יוספטל הגיעו לבקר בקייטנת ילדי העובדים בנהריה שם חיכתה ליו"ר ולמשתתפים הפתעה מרגשת, ילדי קייטנת העובדים קיבלו את פניהם במופע דגלים והעניקו ליו"ר אלבום מקושט למזכרת.

בהמשך הביקור הגיעו למלון ניר עציון שם כללית פתחה מרפאת אורחים עבור אוכלוסיית מרכז הקליטה איבים שבעוטף עזה. תושבי מרכז הקליטה ניצלו מאירועי ה- 7.10 והתפנו מיד עם פרוץ המלחמה. עם התאקלמותם במלון הגיעו צוותי כללית ממחוז חיפה וגליל מערבי ובין לילה הוקמה מרפאה המעניקה שרותי רפואה מותאמים לאוכלוסייה.

״הגעתי היום כדי לומר לכם תודה והערכה. תמונת הניצחון שלנו תהיה כפסיפס המורכב מהמון תמונות ולכם חלק משמעותי בתמונה זו״  סיכם יו"ר הדירקטוריון את הביקור.

ביקור יור דירקטוריון יוחנן לוקר במחוז
ביקור יור דירקטוריון יוחנן לוקר במחוז
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות