מועצת העיר אישרה: עו"ד משה אליק מונה כמ"מ מנכ"ל עיריית טירת כרמל

מועצת העיר טירת כרמל אישרה בישיבתה פה אחד את מינויו של עו"ד משה אליק לתפקיד ממלא מקום מנכ"ל העירייה

עו"ד אליק, 50, נשוי+2, חבר בלשכת עורכי הדין בישראל, בעל תואר LL.B במשפטים ובימים אלו מסיים תואר שני M.A באוניברסיטת חיפה במדיניות ציבורית עם התמחות בביקורת פנימית וציבורית. את דרכו בעיריית טירת כרמל החל בשנת 2020 כסגן היועץ המשפטי לעירייה. קודם לכן עמד בראש משרד עו"ד שהקים, ועסק בתחום המשפט האזרחי-מסחרי.

בחודש יוני האחרון הודיע מנכ"ל העירייה, אבישי כהן על סיום עבודתו על מנת להתמודד בבחירות המקומיות לראשות המועצה האזורית מטה יהודה ואת מקומו מילא מאז הרצל רגב, במקביל לתפקידו כגזבר העירייה. כעת, עם המעבר בחודש שעבר למצב חירום בעקבות פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" וההחלטה על דחיית מועד הבחירות המקומיות, התאפשר מינויו של ממלא מקום מנכ"ל על פי דרישת ראש העיר, אריה טל ובהמלצתו.

ראש העיר, אריה טל, בירך את עו"ד אליק: "העיר טירת כרמל ותושביה התברכו באדם מקצועי ומלא כישורים, שיישם את החזון העירוני שאנו מובילים בתקופה מלאת אתגרים זו. אני מאחל לעו"ד אליק הצלחה רבה מעומק לבי".

עו"ד משה אליק: "אני מודה לראש העיר, אריה טל שהציב בפני אתגר משמעותי ואחריות גדולה של שליחות ציבורית. היענותי להצעה היא מבחינתי כהתייצבות בצו 8 על רקע המצב הביטחוני המורכב ולקראת האתגרים הרבים שעומדים בפנינו עם המשך הפיתוח חסר התקדים של טירת כרמל. אני מודה למערכת כולה על הבעת האמון וההערכה, ומבטיח לפעול ללא לאות למען העיר ותושביה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות