בטירת כרמל ולראשונה בארץ: סימון מיוחד של חניות נכים עבור כלי רכב עם מעלון

במהלך ראשון וייחודי מסוגו בארץ, עיריית טירת כרמל הסדירה באחרונה ברחבי העיר מקומות חניה לנכים בעלי רכב עם מעלון, תוך סימון שלהן במסגרת צהובה

עיריית טירת כרמל הסדירה באחרונה ברחבי העיר מקומות חניה לנכים בעלי רכב עם מעלון, תוך סימון שלהן במסגרת צהובה והצבת שלט "חניה לרכב עם מעלון בלבד".
מדובר במהלך ראשון וייחודי מסוגו בארץ, אשר נועד לאפשר לאנשים בעלי מוגבלות בניידות הזקוקים לכיסא גלגלים להחנות את רכבם ולרדת ממנו בביטחה – ולמנוע מנהגים אחרים, גם בעלי תו נכה ללא מעלון, להשתמש בחניות אלו. החניות הייחודיות רחבות יותר מחניות הנכים הרגילות, ויהיו זמינות לאורך כל שעות היממה ובמשך כל ימות השבוע.
בשלב ראשון, הוסדרו ארבע חניות בסמוך למיקומים אסטרטגיים בעיר: קניון לב העיר, מבנה הקליקה בשכונת ביאליק, בניין אגף ההנדסה, וחניון העירייה. בקרוב יוסדרו חניות נוספות עבור ציבור הנכים הנעזרים במעלון.
יצוין כי נושא חניות הנכים לרכב עם מעלון וחשיבותו הוצגו בפני ראש העיר, אריה טל על ידי אברהם ארזי, תושב העיר המקדם את תחום הנגישות בטירת כרמל. בעקבות כך הורה ראש העיר לפעול לאלתר על מנת להסדיר את החניות הייחודיות, באמצעות עובדי מחלקת הבינוי. אברהם ארזי: "אנחנו גאים בכך שטירת כרמל היא העיר הראשונה בארץ שמסדירה באופן זה חניות לכלי רכב עם מעלון, ומקדמת פעולות שמסייעות לציבור התושבים והאורחים בעיר המוגבלים בניידות וזקוקים למעלון כדי לרדת ולעלות לרכב באופן בטוח. תודה לעירייה ולעומד בראשה על הטיפול המהיר והיעיל".
צילומים: דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות