יונה יהב חושף הבוקר את תכנית "100 הימים" המלאה שלו: מחזירי בר ועד מהפכה בחינוך

יונה יהב חושף את תכנית "100 הימים" המלאה שלו, אותה לדבריו יישם מיד עם שובו לתפקידו כראש העיר חיפה: מסילוק החזירים תוך 90 יום ועד מהפכה במערכת החינוך

יונה יהב מציג הבוקר את "תכנית 100 הימים" שלו שבכוונתו ליישם עם בחירתו מחדש לראשות העיר חיפה. בתכנית: מהפכה במערכת החינוך, סילוק החזירים בתוך 90 יום, השבת הביטחון האישי  – החזרת סיירת הביטחון, ושינוי מאזן ההגירה לחיובי בעזרת יצירת עשרות אלפי מקומות תעסוקה וקידום תכניות הבניה והפיתוח.
יונה יהב: "חיפה היא אהבת חיי ומשימת חיי אני פטריוט חיפאי. כאשר העיר חיפה זקוקה למנהיגות רצינית, אחראית ומנוסה, אני מתייצב עבור עירנו אהובה חיפה. אני שב לתפקידי כראש עיריית חיפה בשם אתגרי העתיד של העיר. כבר ביומי הראשון לתפקיד אניח תכנית עבודה סדורה למאה הימים הראשונים. תכנית זו תקבע סדר עדיפויות חדש לעיר, ותאפשר את תהליך שיקום האמון עם משרדי הממשלה והרשויות השונות.
"אני לוקח את תרמיל האחריות אל עבר אתגרי העתיד – המוכנות למלחמה עם חיזבאללה או חלילה לאסון טבע;  הפעלת מערכת חינוך עירונית ואיכותית כבר מגיל לידה; העלמת תופעת החזירים מחיפה בתוך 90 יום משובי לתפקידי; שינוי מאזן ההגירה בעיר משלילי לחיובי באמצעות הוספה של 40-50 אלף מקומות עבודה; הפיכת חיפה לאלטרנטיבה השפויה ליוקר הדיור במרכז הארץ; הגדלת מספר חדרי המלון בעיר ב-50%; ועוד".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות