נבחרה המנהלת הראשונה של חטיבת הביניים החדשה בטירת כרמל בבית הספר למדעים ואמנויות

דורית ג'ימס בנימין זכתה במכרז שנוהל על ידי משרד החינוך, והיא תהיה המנהלת הראשונה של חטיבת הביניים החדשה בטירת כרמל בבית ספר למדעים ואמנויות. היא ותיכנס לתפקידה עם פתיחתו של בית הספר ב-1 בספטמבר הקרוב: "יוצאים יחד למסע מרתק להצמחת דור, המצטיין בערכיו ובהישגיו" 

דורית ג'ימס בנימין תנהל את חטיבת הביניים בבית הספר החדש למדעים ואמנויות בטירת כרמל, עם פתיחתה ב-1 בספטמבר 2023. היא נבחרה לתפקיד לאחר שזכתה במכרז שנוהל על ידי משרד החינוך.
באחרונה סיימה ג'ימס בנימין, נשואה ואימא לשלושה, את תפקידה כמנהלת מכללת הדסה, בו כיהנה במשך שנה. לפני כן היתה אחראית תחום הפדגוגיה בתיכון המקצועי עוצמ"ה עתיד-זוקו בקרית ביאליק. היא יזמית חינוכית בעלת ניסיון של כ-30 שנה במערכת החינוך בתפקידים שונים, בהם היתה שותפה בהקמתם של מוסדות חינוך ועסקה בניהול. כמו כן, לג'ימס בנימין תואר ראשון בחינוך מיוחד ותואר שני בייעוץ חינוכי, והיא בוגרת תוכנית הכשרת המנהלים באבני ראשה.
ג'ימס בנימין: "בכל שנותיי בתחום החינוך, אני שטה למקומות רחוקים ואוספת במסעותי חוויות והתנסויות רבות המתורגמות לעשייה החינוכית. אני מאמינה שלכל אדם יש חוזקות שהוא שואף לממש, ועליו מוטלת החובה המוסרית לקדם באמצעותן את החברה ואת העולם.
"שלוש אבני היסוד בחינוך הן ביטחון – פיזי, רגשי, חברתי, שייכות – לקהילה, לקבוצת הגיל ולמדינה, ואוטונומיה – בחירה ועצמאות, המובילות לחיזוק האחריות והשליטה. תפקיד בית הספר הוא לשמש מצע להתנסויות, שיצמיח את תלמידיו להיות בוגרים משמעותיים לעצמם ולקהילה שבה הם חיים. תפקיד הצוות החינוכי הוא ללוות את התלמידים, להדריכם בשלבי חייהם השונים, ולאפשר למידה מתוך סקרנות במקום בטוח ומעורר השראה. גם להורים תפקיד מרכזי, והם שותפים בעשייה החינוכית. בית ספר משמעותי לפרט ולקהילה כאשר הוא הופך למקום שבו מתקיים מפגש בין חוזקות הפרט ושאיפותיו, לבין גישה נכונה ומצמיחה. בדרך זו יגיע למצוינות, יחווה הצלחות ויגיע להישגים משמעותיים.
"אני מודה לראש העיר טירת כרמל, מר אריה טל ולצוות אגף החינוך בראשות ציון סודרי על האמון. אני בטוחה שאנו יוצאים יחד למסע מרתק להצמחת דור, המצטיין בערכיו ובהישגיו. שתהיה לכולנו הצלחה, וחופשה נעימה ובטוחה".
ראש העיר, אריה טל בירך את המנהלת החדשה עם כניסתה לתפקיד: "פתיחתו של בית חינוך חדש בעיר הוא תמיד אירוע חשוב, משמעותי ומרגש. מערכת החינוך העירונית שלנו רושמת בשנים האחרונות הישגים תוך מגמת שיפור מתמדת, ואנו שמחים לצרף לשורותינו אשת חינוך מהשורה הראשונה ומנהלת בעלת יכולות גבוהות ומוכחות. אני משוכנע שדורית תבצע את תפקידה על הצד הטוב ביותר, ומאחל לכולנו הצלחה!".
מנהל אגף החינוך, ציון סודרי: "אני מברך את דורית על מינויה כמנהלת הראשונה של חטיבת הביניים בבית הספר למדעים ואמנויות. אני סמוך ובטוח כי ניסיונה הרב והחזון והניסיון שהיא מביאה עמה יסייעו להתפתחותו של בית הספר ולקידום החינוך בעיר".
צילום: באדיבות דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות