בעקבות העלאת מחירי המעבר במנהרות הכרמל מתחילת יולי, יונה יהב מבטיח: "בתוך שנה מנהרות הכרמל יהיו פתוחות לנסיעה בחינם לתושבי חיפה"

אחרי ההבטחה לסלק את חזירי הבר מחיפה, תוך 90 יום מבחירתו שוב לראשות העיר, יונה יהב מבטיח היום גם לדאוג להפוך את הנסיעה במנהרות הכרמל לחינמית עבור תושבי העיר

בתגובה לעליית המחירים החזויה במנהרות הכרמל מתחילת חודש יולי, יונה יהב, המתמודד לראשות העיר חיפה, מבטיח כי נהגי חיפה יוכלו לנסוע באופן חופשי במנהרות הכרמל, ללא צורך בתשלום כפי שנהוג היום.
כאמור, יהב אמר את הדברים בעקבות הפרסום לפיו חברת כרמלטון, הזכיינית המפעילה את מנהרות הכרמל, תעלה את מחירי השימוש לנוהגים בכביש הפרטי החל מה-1.7.
יהב: "אין סיבה שכביש מנהרות הכרמל לא יהיה כביש פתוח לשימוש לתושבי חיפה. אני מתכוון לנהל מו״מ עם המדינה לרכישת הכביש ולהגיע להסכם משותף עם הממשלה תוך 12 חודשים. להערכתי במו״מ רציני ואינטנסיבי ניתן בתוך שנה להגיע להסכם בין המדינה לבין המפעילה שיהפוך את כביש מנהרות הכרמל לכביש חינמי לתושבי חיפה, ללא צורך בתשלום אגרה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות