בשורה רעה לראש עיריית קריית מוצקין: דובי שפיגלר הורשע במתן שוחד לחיים צורי

הולך ומסתבך מצבו המשפטי של ראש עיריית קריית מוצקין, חיים צורי, כשאחד מהנאשמים בתיק השוחד שקיבל צורי, הודה והורשע היום על ידי בית המשפט השלום בחיפה. דובי שפיגלר הודה במתן שוחד לצורי בתמורה למשרות שסידר לו ולרעייתו

בית משפט השלום בחיפה הרשיע היום את דובי שפיגלר במתן שוחד לראש עיריית קריית מוצקין חיים צורי, לאחר ששפיגלר הודעה בעבירה, במסגרת הסדר טיעון שנערך עמו. בכך מצבו המשפטי של ראש עיריית קריית מוצקין, חיים צורי, הופך להיות מסובך עוד יותר – כל זאת שבוע ימים לאחר שצורי הושעה מתפקידו בעירייה למשך שנה אחת, וככל הנראה גם הערעור שהגיש ליועמ"שית להשעיית השעייתו, עומד להידחות.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכות הדין אלכסנדרה קרא ושרה גרין ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, במהלך שנת 2017 פנו ראש עיריית קריית מוצקין, חיים צורי, בעל מקומון באזור הקריות אל דובי שפיגלר, שהיה באותה התקופה פעיל בסיעת "רוח חדשה" בראשות ציקי אבישר, שהתמודד בבחירות לרשויות המקומיות נגד צורי.

על פי כתב האישום, צורי הציע לשפיגלר לסדר לו ולרעייתו עבודה במסגרות של עיריית קריית מוצקין, ובתמורה לכך, העביר שפיגלר מידע ותכנים מקבוצת הווטסאפ של פעילי "רוח חדשה".  בכתב האישום נכתב כי חיים צורי ניצל את תפקידו הציבורי ואת כח משרתו כדי להעניק לשפיגלר ורעייתו עבודות שונות בתמורה למידע שקיבל מהם על יריבו.

כאמור, שפיגלר הורשע במסגרת הסדר הטיעון שנחתם עמו והודה בעבירה של מתן שוחד. הוא צפוי לקבל מאסר של כמה חודשים שעשוי להיות מומר לעבודות שירות.

כמו כן, הוא צפוי לשמש כעד תביעה במשפט שעשוי להיערך בקרוב נגד חיים צורי עצמו.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות