היענות גדולה במבצע גיוס מתנדבים לקהילה הנגישה בקריית ביאליק 

היענות גדולה של תושבים בקריית ביאליק בדוכן הסברה וגיוס של מתנדבי ומתנדבות הקהילה הנגישה בקריית ביאליק. המתנדבים חילקו למבקרי הדוכן חומרי הסברה וסיפרו על העשייה המשמעותית של הקהילה הנגישה

מתנדבי ומתנדבות הקהילה הנגישה בקריית ביאליק איישו דוכן הסברה וגיוס, כחלק ממפגש עמותות ואירגונים אשר התקיים בחצר חט"ב דפנה.

הקהילה הנגישה, בין הוותיקות מסוגה, הוקמה לאחר מלחמת לבנון השנייה, ובמשך כל השנים מאז הקמתה סוקרת את נגישות מבני הציבור, המדרכות וכבישי העיר ובד בבד מקדמת הסברת נגישות וקבלת האחר לקהלים שונים ברחבי הקריה.

המתנדבים חילקו למבקרי הדוכן חומרי הסברה וסיפרו על העשייה המשמעותית של הקהילה הנגישה לקידום ההנגשה ולהגברת המודעות לנושאי הנגישות וקבלת האחר. בעקבות זאת כבר נרשמה התעניינות בהצטרפות לקהילה הנגישה.

מרגשת במיוחד היתה נוכחותם של "אפרוחי"  הקהילה הנגישה בדוכן, כלומר צאצאי המתנדבים, אשר אף הם מקדמים מודעות לנושא באופן פעיל בסביבתם בבתי הספר בעיר, במרכזי הספורט ובשעות הפנאי.

ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי : "אני גאה במתנדבות ומתנדבים של הקהילה הנגישה שפועלים רבות למען בעלי צרכים מיוחדים . קריית ביאליק, כלת אות נגישות, תמשיך לקדם את הנושא הן בפן הפיסי והן בפן ההסברתי".

 

צילום: עיריית.קריית ביאליק

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות