נעצר תושב קריית אתא שתקף והכה באגרופים אשת צוות רפואי ברמב"ם, בזמן שהיה מאושפז באחת המחלקות

המשטרה עצרה אמש תושב קריית אתא, בשנות החמישים לחייו, בחשד שתקף סייעת במערך הסיעוד הרפואי באחת המחלקות במרכז הרפואי רמב״ם, שאיבדה הכרה לזמן מה בעקבות כך

 

המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר תקיפת צוות רפואי במרכז הרפואי רמב״ם בחיפה, כאשר אחת המותקפות, סייעת במערך הסיעודי, איבדה הכרה לזמן קצר ונזקקה לטיפול רפואי.

המקרה החמור נרשם אתמול בשעות הצהריים, כשסייעת של מערך הסיעוד באחת המחלקות הפנימיות בקריה הרפואית רמב"ם הותקפה על-ידי מטופל, ואיבדה את הכרתה למספר דקות ונזקקה לטיפול רפואי.

האירוע התרחש ליד מיטת מטופל בשנות ה-50 לחייו שאמור היה להשתחרר אתמול מאשפוז. הסייעת סיפרה שניסתה לסייע למטופל להתלבש ואז הוא תקף אותה באגרופים היישר לראשה. היא נפלה אל הרצפה ואיבדה את הכרתה למשך מספר דקות. היא פונתה כאמור למיון עם חבורה במצחה ונבדקת מבחינה רפואית. בהמשך יוחלט האם יהיה עליה להישאר בבית החולים להשגחה.

התוקף עוכב על-ידי שוטר בית החולים שהוזעק מייד למקום. בתוך כך, שוטרי תחנת חיפה שהגיעו למקום, עצרו את החשוד, תושב קרית אתא בשנות ה- 50 לחייו, לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

בהתאם להתפתחות החקירה וממצאיה, תחליט המשטרה האם לבקש היום להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בחיפה.

 

צילום: דוברות רמב"ם

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות