נחנך אולם כינוסים חדש בביה"ס אולפנית שח"ם בקריית אתא

במעמד רבני העיר וראש העירייה, נחנך אולם כינוסים חדש באולפנית "שחם" בקריית אתא. האולם כולל במה, מערכת הגברה, מיזוג, תאורה והנגשה בעלות של כחצי מיליון שקל

לפני 10 ימים נערך טקס חנוכת אולם הכינוסים החדש בבית הספר אולפנית שחם בקריית אתא.

הטקס נערך במעמד ראש העיר יעקב פרץ וחברי מועצת העיר וכלל ברכות, מופע של תלמידות בית הספר וטקס קביעת המזוזה על ידי רבני העיר- הרב דיסקין והרב מיימון.

האולם כולל במה, מערכת הגברה, מיזוג, תאורה והנגשה בעלות של כחצי מיליון שקל והוא ישמש את בית הספר באירועים שונים במסגרת הלימודים ועבור הקהילה בשעות אחה"צ.

ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ: "אולם הכינוסים הוא כלי נוסף בסל הכלים העומד לרשות הנהלת בית הספר וצוות ההוראה לשכלל את תהליכי הלמידה לצד האפשרות לקיום פעילויות תורניות ותרבויות אשר יסייעו לתלמידות לעמוד ביעדים ובאתגרים שבית הספר מציב ובפני המטרות שהתלמידות מציבות לעצמן".

 

צילום: עיריית קריית אתא

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות