אולם הכינוסים בבית הידידות בקריית ביאליק, יקרא אולם יעקב על שם יעקב בוחבוט ז"ל, חבר המועצה שנפטר כתוצאה מקורונה

בקריית ביאליק בחרו להנציח את שמו של חבר המועצה, יעקב בוחבוט ז"ל שנפטר כתוצאה מקורונה וקראו על שמו בטקס מרגש, את אולם הכנסים בבית הידידות

ביום רביעי התקיים בבית הידידות אירוע מרגש לזכרו של חבר מועצת העיר קריית ביאליק, יעקב בוחבוט ז"ל, שהלך לעולמו בטרם עת ממחלת הקורונה. במהלך האירוע נחנך "אולם יעקב" על שם יעקב בוחבוט ז"ל.

אולם יעקב הינו אולם הכנסים בבית הידידות בו מתקיימים אירועי תרבות ופעילויות, ישיבות מועצת העיר  ובו החל יעקב בוחבוט ז"ל את הפרויקט החברתי  "כריך למי שצריך" שבמסגרתו מידי בוקר מכינים המתנדבים סנדוויצ'ים לילדים שידם אינה משגת.

כמאה אורחים שהגיעו לכבד את זכרו של בוחבוט השתתפו בטקס הסרת הלוט.  במהלך האירוע נשאו דברים לזכרו של בוחבוט, ראש העיר אלי דוקורסקי, ראש עיריית מעלות תרשיחא לשעבר ואחיו של יעקב שלמה בוחבוט, מנכ"ל עיריית קריית ביאליק לשעבר  עזרה חכם ושולה בוחבוט מפקחת לשעברב מנהל חברה ונוער במשרד החינוך. הדוברים  העלו על נס את פעילותו החברתית של יעקב בוחבוט למען השכבות החלשות והנזקקים.

צילום: עיריית קריית ביאליק

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות