כל המידע, העדכונים וההטבות: מירוץ חצי מרתון דליית אל כרמל יתקיים ביום שישי הקרוב

ראש מועצת דליית אל כרמל, מר רפיק חלבי למשתתפי המירוץ: "רוצו, חברים, תיהנו והיו לנו שגרירים טובים. כל אחד מכם יזכה במדליה, לא של ברונזה, אלא מדליה של אהבה וברכה."

ביום שישי הקרוב ה- 18.3.2022 יתקיים חצי מרתון הראשון מסוגו בדליית אל כרמל. מסלול הריצה יהיה ברחובות דליית אל כרמל והוא כולל מקצים של 21.1 ק"מ, 10 ק"מ ו-2 ק"מ.

כל המידע והעדכונים על יום המרוץ וכל מה שאתם צריכים להעשרת החוויה נמצא באתר המרוץ כולל עלון הטבות: מקומות לינה, מסעדות ואטרקציות.

תאריך: 18/03/2022

למפת הגעה: הקלק לפתיחה ב-Waze

ראש מועצת דליית אל כרמל, רפיק חלבי. קרדיט צילום פייסבוק רפיק חלביראש מועצת דליית אל כרמל, רפיק חלבי. קרדיט צילום פייסבוק רפיק חלבי

דבר ראש מועצת דליית אל כרמל, מר רפיק חלבי למשתתפי המירוץ

שלום רב,

ברוכים המשתתפים במרוץ חצי המרתון הראשון של דליית אל כרמל. הכרמל בשיא תפארתו ובצבעו הירוק, החורשות, היערות, השבילים המשקיפים על עמק יזרעאל יקדמו אתכם. דליית אל־כרמל, גדול הכפרים הדרוזים בישראל עם כ־ 18,100 תושבים, הוא מיזוג של מזרח ומערב, דתיות וחילונית, מסורת וקדמה, קולינריה אותנטית, סמטאות ציוריות, גלריות ומרכזי תרבות לצד בתי תפילה.

מבט מעמיק מגלה, שהכפר שינה בשנים האחרונות את פניו והפך למקום יוצא דופן, רב-תרבותי, ליברלי וחדשני, מעז ויצירתי. הכפר הדרוזי הגדול בישראל הופך בשנים האחרונות למוקד חדשני ועכשווי, ליברלי ומתקדם, המציע תרבות, תיירות , פנאי, קולינריה ואיכות חיים מהמעלה הראשונה- הסופרים, המחזאים, האמנים, הצלמים והציירים הרבים המתגוררים בכפר הופכים אותו, לכפר ממותג תרבות. חזות העיר השתנתה והפכה לצעירה וחדשנית עם קיר גרפיטי מרהיב. ביישוב מתקיימת פעילות ספורט ענפה במגוון תחומים, כאשר דווקא אחוז הנשים המשתתפות בה גבוה במיוחד. כך אפשר למצוא כ־200 ספורטאיות בענפי הכדורשת, הכדורסל והכדורעף. לצד אלה נבנה מתחם כושר ו־TRX מאובזר ומשוכלל, שבו מתאמנים בני כל הגילאים, כולל גיל הזהב. ה-אטרקציה של בני הנוער היא, ללא ספק, מתחם חדש ואתגרי למסלולי סקייטבורד ובקרוב מסלול נינג’ה.

רוצו, חברים, תיהנו והיו לנו שגרירים טובים. כל אחד מכם יזכה במדליה, לא של ברונזה, אלא מדליה של אהבה וברכה.

רפיק חלבי

ראש המועצה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות