ראש עיריית נשר רועי לוי נבחר לכהן כחבר במועצה לשידורי כבלים ולווין

על פי החלטת ממשלת ישראל, רועי לוי ראש העיר נשר, יהפוך לנציג השלטון המקומי במועצה המפקחת על שידורי הטלוויזיה הרב ערוצית בישראל. לוי אמר "כפי שאני עושה בנשר, כך גם אפעל למען כלל האזרחים ואייצג את האינטרסים הציבוריים בתחום"

המועצה הארצית לשידורי כבלים ולווין מקבלת היום לשורותיה את ראש עיריית נשר, רועי לוי שיהפוך לנציג השלטון המקומי במועצה. לוי, המכהן זו הקדנציה הראשונה כראש עיריית נשר, נבחר לתפקיד על ידי שר התקשורת יועז הנדל ויו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס.

כגוף ציבורי המפקח על ספקיות התוכן "הוט" ו "יס" לוועדה וליושבים בה ישנה אחריות רבה בכל הנוגע לתוכן אותו אנו כצופים צורכים. למעשה, הוועדה משמשת כגוף מקביל לרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו. כלל נציגי הוועדה מכהנים בוועדה ללא שכר והם עושים זאת כשליחות ציבורית.

רועי לוי אמר: "ראשית, אני רוצה להודות לשר התקשרות יועז הנדל וליו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס על בחירתי כנציג הציבור. אני אלמד את הנושא וכפי שאני עושה בנשר כך גם אפעל למען כלל האזרחים על מנת לייצג האינטרסים הציבוריים בתחום הטלוויזיה הרב ערוצית. כמו כן, אפעל למען השבחת השידורים והשירותים הניתנים לציבור, הרחבת הגיוון בתכנים ובערוצים, שיפור הטכנולוגיות והשירות, קידום תכנים ערכיים לגיל הרך, לילדים ולנוער וכמובן לשמירה על ההפקה המקורית בישראל."

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות