תושב הדר בחיפה עורר את חשדם של פקח ושוטר, כשביקשו לתשאל אותו החל לברוח. כשנתפס נמצאו עליו כלי נשק, סמים, רכוש גנוב ועוד

פקח עיריית חיפה ושוטר לכדו אחרי מרדף תושב שכונת הדר, שעורר את חשדם. ברשותו נמצאו כלי-נשק ורכוש רב החשוד כגנוב

במהלך פעילות שגרתית, שקיימו אתמול בשעות הערב פקח עיריית חיפה ושוטר משטרת ישראל בשכונת הדר, הבחינו לפתע השניים באדם המתנהג באופן המעורר חשד.

השניים החלו לתשאל את החשוד באשר למעשיו, אולם לפתע פתח החשוד בריצה והחל לברוח. לאחר מרדף רגלי קצר עצרו אותו השניים בכניסה לבניין ברחוב החלוץ ובחיפוש על גופו נמצא מספר רב של פריטים, כגון שעונים, טלפונים ניידים ומשקפי שמש, החשודים כגנובים וכן סכום כסף בשווי של למעלה מ-40 אלף שקל.

כמו כן נמצאו כלי תקיפה – סכין ואלה מתקפלת, למעלה מ-300 שקיות אשר הכילו חומר החשוד כסם וכמות גדולה של תרופות. החשוד נעצר ונלקח לתחנת המשטרה להמשך חקירתו.

אילן חודדה, מנהל אגף האכיפה בעיריית חיפה: "אגף האכיפה העירוני עבר לאחרונה שינוי ארגוני מקיף, הכולל, בין היתר, תגבור פקחים, הקמת יחידת אופנועים והכפלת כמות מצלמות האבטחה ברחבי העיר. פקחי עיריית חיפה ימשיכו לעבוד יום ולילה, בשיתוף עם משטרת ישראל, מתוך מטרה לחזק את תחושת הביטחון האישי של תושבי חיפה".

 

צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות