18 משפחות מעוטות יכולת בקריית אתא משתתפות בפרויקט של העירייה, העוזרת להם לשפץ ולעצב את ביתם בהתאמה לצרכי המשפחה

"ארבעה קירות, גג ומה שביניהם": פרוייקט ייחודי של המחלקה לשירותים חברתיים בקריית אתא מסייע למשפחות מעוטות יכולות לעצב את ביתם

תכנית ׳ארבעה קירות, גג ומה שביניהם׳ – הינה תכנית המשלבת בין עיצוב פנים לעבודה סוציאלית בקרב 18 משפחות, המוכרות במחלקה לשירותים חברתיים בקריית אתא ומתגוררות בדירות בבעלות ציבורית ופרטית.

מדובר ביוזמה ייחודית ופורצת דרך אשר מעניקה לאותן משפחות את הזכות לחיות בבית פונקציונלי, מזמין המותאם לצרכי המשפחה.

התכנית מתמקדת בתהליך משפחתי קצר מועד בעיצוב שלושה מרחבים נבחרים בתוך הבית על פי בחירת המשפחה ובשיתוף עמה. שלושת המרחבים שנבחרו: עיצוב פינת האוכל המשפחתית, עיצוב חדר ילדים/ מתבגרים ועיצוב פינת עבודה מהבית/ למידה מרחוק.

התכנית הוגשה כחלק מ׳קול קורא׳ של יעדים לצפון לעידוד פיתוח תכניות ייחודיות למשפחות החיות בעוני והדרה חברתית. היוזמה בפיתוחה של אתי פרץ-קריספין , עובדת סוציאלית ומנהלת מרכז עוצמה, זכתה במקום הראשון במענק פיתוח של 40,000 שקל וליווי מקצועי ממחלקת פיתוח של יעדים לצפון במטרה להפוך את הפרוייקט למודל שיופעל ברשויות נוספות בארץ.

לביצוע התכנית הצטרפו מערך של מתנדבים – מנהלת וצוות העובדות הסוציאליות של המחלקה לשירותים חברתיים ומעצבת פנים שמסייעת בתכנון ובעיצוב. על ביצוע השיפוץ והרכבת הריהוט אחראים חיילי יחידת אריאל בפיקודו של אוהד לוי, תושב העיר שהתגייס לתכנית בהתנדבות מלאה.

 

בצילומים:

  1. חיילי יחידת אריאל בשיפוץ בית
  2. אתי פרץ-קריספין עובדת סוציאלית ומנהלת מרכז עוצמה ואתי גז מעצבת הפנים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות