אגודת מכבי חיפה תהיה הבעלים של קבוצת הכדורסל: יו"ר הקבוצה יהיה אילן בק והמנכ"ל רועי שווץ

ההנהלה החדשה הציגה רכש ראשון, דניאל קופרברג שחתם ויהיה קפטן הקבוצה

מכבי חיפה כדורסל חוזרת לאגודה ותשחק בעונה הקרובה בליגה הלאומית. יו"ר הקבוצה יהיה אילן בק שרתם את חברת נקסט אורבן כספונסר ראשי. ההנהלה החדשה הציגה רכש ראשון, דניאל קופרברג שחתם ויהיה קפטן הקבוצה

עידן חדש במכבי חיפה כדורסל. אמש נערכה מסיבת עיתונאים בה הוכרז על חזרת הקבוצה לניהול על ידי אגודת מכבי חיפה. יו"ר הקבוצה יהיה אילן בק, מנכ"ל הקבוצה רועי שווץ ודובר הקבוצה מתן אבני. המהלך התאפשר בזכות הגדלת התמיכה במועדון של חברת נקסט אורבן שתהיה הספונסר הראשי של הקבוצה.

אילן בק, יו"ר הקבוצה מסר: "אנחנו כאן כי מכבי חיפה צריכה אותנו. אנחנו קוראים לאוהדי מכבי חיפה להצטרף אלינו. נוצר מומנטום מיוחד וחד פעמי ליצירת מציאות חדשה בין הקבוצה לאוהדים ועל כן, קבענו פגישה הערב עם נציגי האוהדים. אני מתכוון להציע להם לתמוך בקבוצה ולהצטרף לדירקטוריון הקבוצה. האוהדים צריכים להבין שעכשיו זה הזמן לשנס מותניים כדי שכולנו יחד נוכל להחזיר את מכבי חיפה למקומה הטבעי."

"הזמן קצר והמלאכה מרובה. אנחנו מתכוונים בימים הקרובים להודיע על מינוי צוות מקצועי ולפעול במהירות כדי לבנות קבוצת כדורסל ראויה, רעבה ותחרותית." אמר אילן בק והציג את הרכש הראשון של הקבוצה: "לצידי יושב קפטן הקבוצה בעונה הקרובה, דניאל קופרברג שחוזר ומגיע כדי לעזור לנו לעמוד במטרות המקצועיות. דניאל גדל ומכיר את ה-DNA של מכבי חיפה ואני שמח שהוא איתנו."

במסיבת העיתונאים הוצג הספונסר הראשי, חברת נקסט אורבן התחדשות עירונית. יוסי כהן, מנכ"ל החברה אמר: "לא ניתן בשום אופן למכבי חיפה לשקוע. מועדון מפואר כמו מכבי חיפה חייב לחזור לליגת העל ואני קורא לעיריית חיפה – זה הזמן לחבק את המועדון ולעזור לו לחזור ולייצג את העיר בבמה המרכזית."

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות