עיריית קריית ביאליק מנגישה שירותי ממשלה לתושבים באמצעות עמדת שירות דיגיטלית מיוחדת

בבניין עיריית קריית ביאליק הוצבה עמדת שירות דיגיטלית המאפשרת קבלת שירותים ממשלתיים בכדי להנגיש אותם לתושבי העיר. באמצעות העמדה ניתן לקבל שירותים ממשרד התחבורה, מרשות האוכלוסין, מהמשרד לביטחון פנים, משרד המשפטים ושירותים נוספים

עיריית קריית ביאליק הציבה בבניין העירייה עמדת שירות דיגיטלית המאפשרת קבלת שירותים ממשלתיים בכדי להנגיש אותם לתושבי העיר. מדובר בעמדה המאפשרת שימוש בשירותים דיגיטליים לאוכלוסיות שלא מחוברות לאמצעים מקוונים. העמדה גם מונגשת לבעלי מוגבלויות.

באמצעות העמדה ניתן לקבל שירותים ממשרד התחבורה, מרשות האוכלוסין, מהמשרד לביטחון פנים, משרד המשפטים ושירותים נוספים. כך, למשל, ניתן באמצעות העמדה להנפיק רישיון רכב ונהיגה, לקבל מידה אודות רכב, לשלם אגרת הנפקת דרכון, לבקש תעודת לידה או תעודת פטירה, לקבל תמצית רישום או ספח חדש של תעודת זהות. כמו כן, ניתן להנפיק העתק רישיון כלי ירי או לחדש את הרישיון, להנפיק נסח תאגיד, לעיין במשכון, לשלם קנסות ואף לחתום על כרטיס אדי.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "השירות החדש יסייע לציבור להימנע מתורים מיותרים במשרדי הממשלה ולהנפיק במקום את המסמכים הנדרשים. העמדה מיועדת בעיקר לתושבים שאין ברשותם מיומנויות או ציוד לקבלת שירותים מקוונים. המשתמשים בשירות החדש יוכלו לקבל סיוע בהפעלת העמדה מעובדי העירייה".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות