תאונה קטלנית הלילה בכביש 70 מהתשבי לחיפה: בן 26 נהרג מהתנגשות רכב פרטי במשאית

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות תאונה קטלנית בכביש 75 הלילה, בין רכב פרטי למשאית, בה נהרג תושב הכפר ג׳דיידה מכר בן 26

במוקד 100 התקבל הלילה דיווח בדבר תאונה בין רכב פרטי למשאית בכביש 75.

נהג הרכב הפרטי, תושב הכפר ג׳דיידה מכר בן 26, נפצע באורח אנוש ופונה למרכז הרפואי רמב״ם שם נאלצו לקבוע את מותו.

בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

כאמור, בשעה 23:09 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על תאונת דרכים עם מעורבות משאית ו- 2 כלי רכב בכביש 70 מצומת התשבי לכיוון חיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים רמב"ם גבר כבן 26 במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה ופצוע נוסף במצב קל. כעבור כמה זמן נקבע מותו של הצעיר בן ה-26.

חובשת רפואת חירום במד"א מאי קייזר שהייתה עדה לתאונה סיפרה: "תוך כדי הנסיעה ראיתי את התאונה בין המשאית לרכב שנפגע כעבור מספר רגעים מרכב נוסף. הנהג נלכד במושב הקדמי כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. עוברי אורח שעצרו לסייע פתחו את הדלתות שהתעקמו ואני הענקתי תוך כדי טיפול רפואי ראשוני לפצוע שהיה מחוסר הכרה. מיד לאחר החילוץ הנשמנו אותו ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבי"ח תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי. נהג המשאית לא נזקק לטיפול רפואי ונהג הרכב השני פונה לבית חולים כשמצבו קל."

 

צילום: עמר אסאדי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות