מתחם חיסונים של קופת החולים "מכבי" יפתח ביום ראשון בקניון שער הצפון בקריית אתא

ביוזמת ראש עיריית קריית אתא, יעקב פרץ, ייפתח ביום ראשון הקרוב מתחם חיסונים של קופת החולים "מכבי" בקניון שער הצפון בקריית אתא. המתחם ישתרע על שטח של מעל 200 מ"ר, ויכלול מספר רב של עמדות חיסון שעתידים לחסן אלפי אזרחים מידי שבוע

מתחם חיסונים נוסף לחברי קופת חולים "מכבי" ייפתח ביום ראשון הקרוב בקניון שער הצפון בקריית אתא. מתחם חיסונים זה יצטרף למתחם החיסונים של הכללית שנפתח לאחרונה ובכך יאפשר למרבית תושבי העיר להגיע להתחסן במתחם רחב ידיים הכולל גם חנייה.

המתחם החדש של קופת חולים "מכבי", שנפתח ביוזמת ראש העיר, יעקב פרץ ומנכ"ל הקניון דותן שלום יפעל החל מיום ראשון הקרוב 17.1.21 בימים א'-ה' בין השעות 8:00-19:00 וביום שישי  בין השעות 8:00-13:00 לחיסון מבוטחי הקופה בגילאי 50 ומעלה וכן לצוותי ההוראה (בהמשך אוכלוסיית היעד תגדל בהתאם להנחיות משרד הבריאות).

לדברי ראש העיר יעקב פרץ: "פתיחת מתחם חיסונים נוסף יעודד את תושבי העיר להגיע להתחסן באופן קל, נוח ונגיש. שיתוף הפעולה עם קופות החולים הוא אמצעי חשוב ביותר למלחמה המשותפת של כולנו למלחמה בנגיף הקורונה."

מנכ"ל הקניון , דותן שלום: "אנחנו מודים לראש העיר יעקב פרץ, למנהלת מרחב קריות בקופת החולים מכבי הגברת ג'קי סננס ולראש מחוז צפון ד"ר גלית קאופמן על שיתוף הפעולה בניהול המבצע הלוגיסטי שמאחורי הקמת המתחם. אנו רואים בקניון נקודה מרכזית בחיים הקהילתיים – גם בימי שגרה, ובוודאי שבימים כאלו הדורשים התגייסות משותפת. כחלק מתפיסה זאת, קניון שער הצפון מעניק את השטחים והשירותים הנלווים של הקניון ללא כל תמורה ומקווים כי אלו יתרמו לא רק להאצת מהלך החיסונים – אלא גם להנגשת החיסון לאוכלוסיות רבות יותר ולחזרה המיוחלת לשגרה ופתיחת מרכזי המסחר והקניונים".

 

צילומים: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות