"הלב אמר אחרת". אלי גוטמן הרצה בפני משתתפי התכנית המקצועית החדשה לבני 50 ומעלה של החברה הכלכלית לחיפה

משתתפי תכנית "שלבים" של החברה הכלכלית צפו מרחוק בהרצאה, ושמעו ממאמן העבר המעוטר על שינוי כיוון פעילות והתאמה למצב חדש

מאמן הכדורגל לשעבר, אלי גוטמן, נרתם ונתן הרצאה למשתתפי התכנית המקצועית לבני 50 ומעלה שמקיימת בימים אלה החברה הכלכלית לחיפה. ההרצאה התקיימה בהתאם לצו השעה כאשר המשתתפים צפו בהרצאה מבתיהם בעוד אלי גוטמן צולם באולפני בית מילר בחיפה.

ההרצאה התמקדה בשינוי כיוון פעילות ובהתאמה למצב חדש, התווספה לאור המצב לתכנית "שלבים" המקצועית שמטרתה לספק כלים תעסוקתיים ופתרונות לשכבת הגיל של 50 ומעלה. שכבת גיל זו מהווה אוכלוסייה בעלת ידע וניסיון רב, הנמצאת בשיא יצרנותה מבחינת המשק, הנושאת בעיקר הנטל הכלכלי והמעורבות החברתית שמפרנסת ותומכת בבני משפחה ומעורבת בחיי הקהילה. אולם, בני שכבת גיל זו מתמודדים עם תופעה רחבת היקף של מעורבות פוחתת בשוק התעסוקה ונקודת מפנה בקריירה. מצב זה מחמיר כעת בעקבות משבר הקורונה ומתווסף לגורמים קיימים אחרים וביניהם ההעדפה של בני גילאים צעירים יותר במקומות עבודה.

הרצאתו של אלי גוטמן, "הלב אמר אחרת", מבוססת על הקריירה העשירה וניסיונו הרב ובה הוא מספק כלים עבור מנהיגות, הובלה וניהול. גוטמן מתמקד במנהיגות מעשית, כלים לניהול אתגרים, הבנה אסטרטגית וחוסן מנטאלי ככלי לניצחון. עוד נכחו בהרצאה מנכ"ל החברה הכלכלית, אור שחף ואפרת מורג, המנהלת המקצועית של תכנית "שלבים" ונציגי נותני החסות לתכנית וביניהם איתן פרדו, מנכ"ל Sarona Ventures וסופיה ריוו, מנהלת הקהילה וורד אביטן, מנהלת אזור הצפון והשרון בבנק מרכנתיל דיסקונט.

מנכ"ל החברה הכלכלית חיפה. אור שחף. צילום מיכה בריקמןמנכ"ל החברה הכלכלית חיפה. אור שחף. צילום מיכה בריקמן

אור שחף, מנכ״ל החברה הכלכלית חיפה: "אנחנו מודים לאלי גוטמן, שנרתם לחלוק עם משתתפי התכנית תובנות מהקריירה העשירה שלו. יש בתובנות אלה כלים חשובים לקבלת החלטות עבור משתתפי התכנית שמצויים בצומת דרכים חשובה. לשכבת בני ה-50 ומעלה תפקיד חשוב ומשמעותי בחיזוק עמוד השדרה החיפאי, במיוחד בימים אלה בהם אנו כבר רואים את האופק הודות לחיסונים נגד קורונה. אני מודה ליו"ר החברה, סגן ראש העיר דוד עציוני, על שפעל למען קיום המיזם ונותן לו רוח גבית. אנו גאים על האפשרות שניתנה לנו לסייע למשתתפי התכנית דווקא בתקופה זו ובטוחים כי תכנית זו תצמיח הזדמנויות חדשות גם לכלכלה העירונית".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות