החל יישום פרויקט הצבת פחים מוטמנים ברחבי נשר. יתן פיתרון לחזירי הבר, יפנה מקומות חניה ויפחית זיהום אוויר

אמש הושק פרויקט פחי האשפה המוטמנים בנשר, כאשר מכלי הקיבול הגיעו לעיר והוצבו במקומם. הפחים המוטמנים יתנו פתרון לחזירי הבר, פינוי מקומות חניה וצמצום זיהום האוויר

כמו ערים רבות באירופה, העיר נשר החלה לפני מספר חודשים בעבודות פיתוח ותשתיות להקמת מערך פחים מוטמני קרקע, פחים אלו מהווים פתרון מתקדם לפינוי האשפה העירונית. אמש הושק הפרויקט כאשר מכלי הקיבול הגיעו לעיר והוצבו במקומם.

ראש העיר רועי לוי אמר: ״אנו מציבים את העיר נשר בקדמה, אם זה בחינוך, בעסקים, בפיתוח אזורי מסחר ותעשיה חכמה וגם בתחום הניהול המוניציפאלי. מתקני פינוי האשפה החדשים והמתקדמים, נוחים ובטיחותיים, לא פחות חשוב הם משדרגים את נראות פני הרחוב פלאים. פינוי הפחים מתבצע כפעמיים בשבוע, במקום בכל יום, וכך מאפשר צמצום מפגעי רעש, זיהום אוויר ופגיעה ברציפות התנועה ברחובות. אני מבקש להודות לכל עובדי העירייה ולשותפים שלנו על ההירתמות והביצוע חסר הפשרות״.
נושא חיות הבר והגעתן למרחב המגורים, מגיע חדשות לבקרים לכותרות התקשורת, בעיקר בישובים אשר טובלים בחורש כמו נשר. לאחר בדיקה מעמיקה של ראש העיר, רועי לוי וצוות אגף שפ״ע נמצא כי גורם המשיכה מספר אחד של חיות בר הינו פסולת ובעיקר פסולת מזון הנמצאת במרחב המגורים. עם הטמנת מכלי האשפה באדמה והגדלת הקיבולת, אין שום סיבה שפסולת מזון תמצא באזור חשוף. ערים שהחליפו את פחי האשפה בעולם לפחים מוטמנים מדווחים על שיפור מהותי בהגעתן של חיות בר למרחב המגורים העירוני.
מימון טובול, מנהל אגף שפ״ע אמר: ״בנשר התושבים הם ליבת העשייה העירונית, בשנים האחרונות, בעקבות שדרוגים שהכנסנו למערכות ניהול פניות התושבים, אנו מגיעים למענה מהמהירים בארץ. במקביל לשירות הרציף הניתן לתושבים, אנו תמיד עם הפנים קדימה, מקבלים השראה מערים מובילות בעולם ומבצעים כפי שאנו יודעים, במקצועיות ומסירות. פרויקט פחי אשפה מוטמנים הוא אחד מיני פרויקטים רבים אשר עתידים לבוא לרווחת תושבי נשר".

 

צילומים: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות