עיריית קריית אתא מציעה: קורסי מחשב לתושבי העיר ללא עלות ולכל גיל

בקריית אתא פועל מרכז דיגיטלי המעניק קורסי מחשבים למתחילים ולמתקדמים ללא עלות. בין הקורסים המוצעים: פאוור פויינט, וורד, אקסל, בניית אתרים, סקראץ', יסודות אבטחת המידע, פייסבוק ועוד

במסגרת פרוייקט הנגשת הטכנולוגיה של משרד המדע, פועל בקריית אתא מרכז דיגיטלי המעניק קורסי מחשבים למתחילים ולמתקדמים ללא עלות.

בתקופה זו פועל המרכז באופן מקוון ומעניק את הקורסים באמצעות הזום. בין הקורסים המוצעים: פאוור פויינט, וורד, אקסל, בניית אתרים, סקראץ', יסודות אבטחת המידע, פייסבוק ועוד. הקורסים מותאמים לרמות לימוד וגיל ובהמשך יוצעו קורסים נוספים שיכללו פיתוח אפליקציות, רובוטיקה, כתיבה עסקית ועוד.

המרכז הדיגיטלי מופעל על ידי עיריית קרית אתא ורשת המתנסים העירונית וכולל צוות הדרכה מיומן ובו שתי כיתות מחשבים, אזור גלישה חופשית וכן  ציוד מחשוב חדיש ומתקדם. המרכז הוא חלק ממיזם ארצי של משרד המדע והטכנולוגיה להקמת מרכזי חדשנות ומדע ברשויות המקומיות כאשר המטרה שהוא יהווה בית למדע וחדשנות בקהילה ויסייע לצמצמם את הפערים הדיגיטליים בחברה.

מעיריית קריית אתא נמסר :"אנו שמחים שהמרכז מהווה מוקד משיכה של צעירים ומבוגרים כאחד כאשר המטרה היא להגדיל את פעילות המרכז ולאפשר לכמה שיותר תושבים ליהנות מהמגוון הרחב של התוכניות המוצעות גם בתקופה מאתגרת זו."

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות