מבצע אכיפה מיוחד בקריית אתא בנושא הנפצים: ילדים ובני נוער שיתפסו מפוצצים נפצים –יפתח נגדם הליך פלילי

מבצעי אכיפה והסברה בקריית אתא בנושא שימוש בנפצים לקראת פורים. צוותים סמויים וגלויים של השיטור העירוני יסיירו בעיר. מי שימצא משתמש בנפצים, יפתח נגדו הליך פלילי

כמידי שנה, לקראת חג הפורים, נפגעים ילדים ובני נוער משימוש בנפצים, חזיזים ושאר חומרים מסוכנים. השנה התופעה החלה מוקדם מהרגיל ומעבר להיותה מסוכנת היא מהווה מפגע המטריד את מנוחת התושבים.

מערך השיטור העירוני בקריית אתא יוצא במבצע אכיפה נרחב למיגור התופעה עם צוותים גלויים וסמויים. ילדים ובני נוער שיתפסו מפוצצים נפצים –יפתח נגדם הליך פלילי על ידי מחלק הנוער של תחנת זבולון.

במקביל מבצעת המשטרה אכיפה יזומה הכוללת  טיפול בספקים המשווקים את הנפצים כאשר מפיצי הנפצים ייקנסו וציודם יוחרם.

בשבוע שעבר במהלך סיור שגרתי, נתפסו על ידי מערך השיטור העירוני 2 קטינים משליכים נפצים מסוכנים. המשטרה החרימה את הנפצים, החלה בהליך פלילי וטיפלה בנושא תוך מעורבות הורי התלמידים והצוות החינוכי.

מעיריית קריית אתא נמסר: "הצלחת פעילות האכיפה בנושא זה תלויה בשיתוף הפעולה והמעורבות של ההורים. במקביל מתבצעת הסברה נרחבת בשיתוף עם מנהלי בתי הספר במטרה למגר את התופעה בעיר".

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות