ראש עיריית חיפה בפנייה למנכ"ל מנהרות הכרמל: "תמוה בעיניי למה בחרת להעלות את תעריפי הנסיעות בתקופה בה רבים מצויים במצוקה כלכלית"

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, שיגרה הבוקר מכתב חריף למנכ"ל כרמלטון המפעילה את מנהרות הכרמל, בעקבות החלטתם להעלות את תעריפי הנסיעה במנהרות: "דווקא בעת הזו, בה רבים נאלצים לצמצם בהוצאותיהם האישיות, בכוחכם ומחובתכם המוסרית להותיר את השימוש במשאב הכה בסיסי של נסיעה בכביש זמין ומונגש ככל הניתן”

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, שיגרה הבוקר מכתב לאמיר אסרף, מנכ"ל כרמלטון המפעילה את מנהרות הכרמל. קליש רותם תוהה, מדוע דווקא בזמן משבר כלכלי ובריאותי הפוקד את כולם, כרמלטון נוהגת באטימות ומחליטה להעלות לאלתר את תעריפי הנסיעה במנהרות הכרמל.

וכך כותבת קליש רותם: “כידוע לך, תקופת משבר הקורונה, המלווה את חיינו בשנה האחרונה, יצרה עבור רבים מציאות קשה ושונה מזו שהכירו ועודנה גובה מהם מחירים כבדים וקשים מנשוא. במהלך שנה זו רבים איבדו את פרנסתם ואחרים עודם נלחמים עליה ועל קיומם הכלכלי.

"על כן, תמוה בעיני מדוע בחרת להעלות את תעריפי הנסיעה דווקא בתקופה זו. אני סבורה כי בעת הזו נדרש מכולנו, יותר מתמיד, להיות קשובים לרחשי הציבור ולצרכיו ולעשות כל שביכולתנו על מנת לעמוד לצדו ולסייע לו לעבור את תקופת המשבר.

“כמו כן, אני סבורה כי דווקא בעת הזו, בה רבים נאלצים לצמצם בהוצאותיהם האישיות, בכוחכם ומחובתכם המוסרית להותיר את השימוש במשאב הכה בסיסי של נסיעה בכביש זמין ומונגש ככל הניתן”.

צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות