מרגש: ראש עיריית קריית ביאליק קיבל מארכיון המדינה מכתב ששלח לנשיא המדינה, זלמן שז"ר, כשהיה תלמיד כיתה ג' לפני 47 שנה

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, קיבל הפתעה מרגשת היישר מארכיון המדינה: מכתב ששלח לנשיא המדינה דאז, זלמן שז"ר, לפני 47 שנים, כשהיה תלמיד כיתה ג' בבית ספר "הבונים" בעיר

עובדי ארכיון המדינה שעברו לאחרונה על תיקי הנשיא זלמן שזר ז"ל הפתיעו את ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, כאשר העבירו אליו את המכתב ששלח דוקורסקי לשזר לפני 47 שנים, כשהיה תלמיד כיתה ג' בבית ספר "הבונים" בעיר.

"בשבוע שעבר נחתה על שולחני פיסת היסטוריה מרגשת מימי ילדותי", סיפר דוקורסקי. "כשהיינו בכיתה ג', ביקשה מאתנו מחנכת הכיתה בבית הספר הבונים אתי לוסטמן, לכתוב מכתבים לראשי המדינה, לבקש תמונה וחתימה לתלייה על לוח בכיתה. היו אלה הימים שאחרי מלחמת יום הכיפורים הנוראה ועלי הוטל לכתוב לנשיא המדינה דאז זלמן שזר ז"ל", הוסיף דוקורסקי.

הסתבר שמכתבו של התלמיד נשמר בארכיון המדינה ומצא את דרכו בחזרה לשולח לאחר 47 שנים.

דוקורסקי גילה גם שגיאת כתיב (בכל זאת מדובר בילד בכיתה ג'). לדבריו של דוקורסקי נשיא המדינה שזר כן נענה לבקשתו ושלח את תמונתו עם החתימה.

בתמונה: המכתב שכתב דוקורסקי הילד לנשיא שזר. צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות