צפו: מתחם חיסונים גדול של "הכללית" נפתח בנשר. יוכלו לחסן 900 איש ביום

הבטיח וקיים: ראש עיריית נשר, רועי לוי, הבטיח לפתוח מרכזי חיסון של קופות החולים בנשר. אחרי מכבי, "כללית" פתחה מתחם גדטל בו יחוסנו עד 900 איש ביום

מיד כאשר ניתן האות לתחילת מירוץ החיסון, היה זה רועי לוי ראש עיריית נשר, שהציע לקופות החולים לספק את כל הדרישות הלוגיסטיות למען הגעת החיסוני לעיר נשר. פחות משבועיים לתוך המבצע קופת החולים כללית פותחת את אחד ממרכזי החיסון הגדולים בעיר נשר במתחם היכל התרבות העירוני.
רועי לוי אמר: ״זה יום חג לעיר נשר, המתחם המדהים הזה יכול לחסן כ-900 אנשים ביום! תושבי נשר לא ידרשו לסוע לערים סמוכות כדי להתחסן. אני רוצה להודות לשר הבריאות, על שיתוף הפעולה ועל המאמץ שעשה יחד איתנו ועם הכללית להביא את מתחם החיסונים הזה לעיר נשר. תושבי נשר- צאו להתחסן״.
רונן נודלמן, מנהל כללית במחוז, ציין כי כללית כבר חסנה למעלה מ-80 אלף איש רק במחוז חיפה וגליל מערבי. סך הכל עתידה כללית לחסן במחוז חיפה וגליל מערבי למעלה מחצי מיליון איש. התוכנית היא להפעיל 70 עמדות חיסון בפריסה מירבית, תוך הנגשה לתושבי הישובים בכל האיזור. היום נפתחו 2 מוקדים נוספים, זה שבנשר ועוד אחד במרפאת כללית קרית ים רסקו סך הכל נכון לתחילת השבוע יש לכללית 15 מוקדי חיסון ומספרם יעלה ל-20 עד תום השבוע.

 

צילום: כללית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות