קריית ביאליק מצטרפת למהפכת הערים החכמות: הושלמה הקמת מערכת שליטה ובקרה מתקדמת

קריית ביאליק מצטרפת למהפכת הערים החכמות: סלקום השלימה פרויקט IoT עירוני בקריית ביאליק

קבוצת סלקום השלימה בימים אלו פרויקט IoT עירוני בקריית ביאליק שבמרכזו הקמת מערכת שליטה ובקרה מתקדמת. מערכת השו"ב מהווה את ליבת תשתית העיר החכמה של קרית ביאליק, אליה חוברו מערכות IoT נוספות, ביניהן מצלמות אבטחה, בקרת תאורת רחוב חכמה, ולחצני מצוקה בגני ילדים ומוסדות חינוך.

עיריית קרית ביאליק יזמה את הפרויקט בכדי לשפר את השירות הניתן לתושבי העיר על ידי התקנת טכנולוגיות חדשות המתחברות למערכות העירוניות אשר יאפשרו לה לשפר את התפעול העירוני, ואת המענה לצרכי התושבים.

חזון העיר החכמה של סלקום מספק לעירייה שירות קצה לקצה הן בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים, והן בניהול פרויקטים מורכבים. יישום תפיסת הפתרונות האינטגרטיבי של סלקום מתחיל ברשת הסלולארית כבסיס לתקשורת בעולם ה IoT, בביצוע וניהול פרויקטים מורכבים, באספקה והתקנה של ציוד הקצה (חיישנים, בקרים, מצלמות וסוגים נוספים של התקני קצה), בפתרונות אבטחת מידע, בהקמת מערכת ניהול עירונית, ובניתוח המידע וביצוע אנליזה לצורכי שיפור וייעול.

קריית ביאליק היתה בין הערים הראשונות  בהן ביצעה סלקום פרויקט עיר חכמה לצד הערים הנוספות וביניהן תל- אביב, באר- שבע, כפר- סבא, צפת, נהריה, וחריש, לטובת התייעלות ושיפור השירות לתושב. הרשויות בהן בוצעו הפרויקטים יכולות לנצל את התועלות הכלכליות בשיפור הניהול העירוני, ביכולת למתן תגובה בזמן אמת לאירועים, ובשליטה והגברת היעילות התפעולית של המערכות העירוניות.

נדב אמסלם, סמנכ"ל לקוחות עסקיים בסלקום:"אנו מודים לעיריית קריית ביאליק על ההזדמנות להעמיד את היכולות והטכנולוגיות של סלקום לצורך שדרוג ושיפור ניהול העיר השוטף ומתן השירותים לתושביה. סלקום תמשיך להשקיע רבות ולעמוד בחזית הטכנולוגיה בעולמות ה IoT והערים החכמות בישראל".

 ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי: "שיתוף הפעולה עם חברת סלקום מאפשר מהפכה אמיתית שמעמידה לרשות העירייה פתרונות טכנולוגיים לייעול הליכים, חסכון אנרגטי, שדרוג  מערכות וזמינות השירות".

 

בתמונה: ראש העיר דוקורסקי במוקד "הרואה". צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות