BLACK WATER באור לבן. יעל וי מוציאה שיר חדש עם קליפ ייחודי

יעל ורדניקוב: "כשילדים מפחדים, הם נותנים לפחד צורה, הם קוראים לפחד מפלצת, זה מאפשר להם להתמודד ואפילו להתיידד עם הפחד, לקבל אותו, ולהפוך אותו למשהו חיובי."

יעל ורדניקוב בת 18 ו.. חודש, את מסיבת יום ההולדת חגגה בצל הקורונה, עם חוג חברים מצומצם שבו חיכו יחד להעלאת קליפ האנימציה לשיר BLACK WATER. השיר החדש של יעל, זמרת חיפאית צעירה ומוכשרת שהוציאה מספר שירים מוצלחים השנה, נכתב על רגעים בחיים שבהם היא לומדת להתיידד עם המפלצות שחיות בתוכה, לדבריה. עם השיר BLACK WATER הופיעה יעל לראשונה בתחרות בתיאטרון חיפה בשם 'חיפה מיוזיק' שבה זכתה במקום השני. את קליפ האנימציה הייחודי הפיק אייל ברשניקוב, אמן אנימציה חיפאי צעיר ומוכשר מאוד.

יעל ורדניקוב: " בקליפ אפשר לראות איך הדמות מתיידדת עם המפלצות ולומדת לחיות וליהנות איתן. כשילדים מפחדים, הם נותנים לפחד צורה, הם קוראים לפחד מפלצת, זה מאפשר להם להתמודד ואפילו להתיידד עם הפחד, לקבל אותו, ולהפוך אותו למשהו חיובי."

יעל ורדניקוב. צילום קים טובייעל ורדניקוב. צילום קים טובי
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות