נחנך מתחם "הקפסולה" בעיר נשר. יהווה בית לפעילות ועשייה חברתית לבני נוער בעיר- ממרכז הדרכה לתנועות נוער ועד חדרי משחקים

במעמד ראש עיריית נשר, רועי לוי ומנהל מינהל חבר ונוער במשרד להשכלה גבוהה, חגי גרוס, נחנכה "הקפסולה" – האב נוער למנהיגות ויזמות בעיר נשר. נערים והנערות יהנו מחללים מגוונים, המאפשרים שיח חינוכי באווירות שונות ומותאמות לעשייה חברתית

בתזמון מושלם, בשבוע בו החל מבצע החיסונים נגד וירוס הקורונה נחנך האב הנוער החדשני של העיר נשר ״הקפסולה״. הנערים והנערות יהנו מחללים מגוונים, המאפשרים שיח חינוכי באווירות שונות ומותאמות לעשייה חברתית. כמו כן משחקי קונסולה ומשחקי שולחן לנוער, מרכז הדרכה לתנועות וארגוני הנוער ועוד.

ראש העיר, רועי לוי אמר: "חינוך הוא הרבה יותר מציונים. העשייה החברתית והחינוך לערכים מובילים אותנו בנשר. מרגש לקבוע את יחידת הנוער דווקא בבן דור, שכונה וותיקה, ולעודד את החיבור בין ותיקים לצעירים. זה המקום לנוער ליצור, לחלום ולהתפתח. ואני מזמין את הנוער לקחת חלק בכל פעילויות החינוך הבלתי פורמלי".
מנהל יחידת הנוער העירונית, אור מורדו אמר: "אנחנו שמחים להביא בשורה חדשה לנוער נשר. עמלנו רבות ליצור בית לנוער בעיר ומרכז לכל היוזמות, המנהיגויות והחלומות של הנוער. אנחנו נרגשים ומזמינים את כולם להגיע ולהצטרף לעשייה החברתית ערכית. תודה לראש העיר על הגשמת החלום, לשותפים המדהימים שלנו ולכל מי שלקח חלק בעשייה".
בתום הטקס קיימו צוות מינהל חברה ונוער פגישת למידה על הנעשה בעיר בתחום החינוך הבלתי פורמלי והתרשמו מאוד מרמת העשייה הגבוהה ושיתופי הפעולה שנוצרו בעיר להובלת תהליכי רצף חינוכי ענפים בתחומי הנוער בכלל ומנהיגות הנוער בפרט.

צילומים: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות